Vespa-Ciao.NL
:: Wat betekend dit?

Home Forums Techniek Overige techniek Wat betekend dit?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiaggioSi
    Topic starter

Hallo forumleden,

Als ik aan de achterzijde in mijn carberateur kijk, zie ik het nummer 20 is ingeslagen op de choke schuif. Wie kan mij vertellen wat dat betekend?

7832521E-97D2-456E-BD23-985A50B2778C

zevenenergie
      Donateur

Het is een Piaggio code die In geslagen werd bij de productie van prototype,s.
        Je hebt dus een collecteurs item in handen.
        Is hij helemaal compleet? En zijn alle schroefjes zo netjes?
        Heb je het bijbehorende filter nog?

PiaggioSi
        Topic starter

Zo dat is mooi om te weten. Hieronder een foto van de andere zijde van de carb. Hij is helemaal compleet en ik rijdt ermee. Wat voor filter hoort erbij?

DADCE72A-D3AE-4DAB-910C-2DF01EE3449F

zevenenergie
          Donateur

Sorry ik nam je een beetje in het ooitje. 😉

Het is waarschijnlijk een onderdeel nummer. Ik heb hier een hele doos liggen met carburateurs en daar staat, of niets, of nummer 20 in. (Zowel bij de lange choke handel als bij de korte.)
            Dus je vraag is wel een goede vraag maar ik denk niet dat iemand er een zinnig antwoordt op weet te geven. We hadden hier vroeger op het forum een moderator die het wel geweten zou hebben, Wilk85 maar die is niet vaak meer op het forum.

Had je al vragen gekregen of je het wilde verkopen? 🙂

Martino
            Moderator

Volgens mij staat dat nummer voor de diameter dat het gaatje in je choke heeft. De meeste hebben idd 20 erin staan en dan is je gaatje 2mm.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.