Vespa-Ciao.NL
:: Warmloper

Home Forums Techniek Problemen oplossen Warmloper

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Yatosha Kupferschlag
    Topic starter

Toen ik sproeiers was aan het testen liep hij met sproeier 46/48/50 niet!! Toen ik de 45 tussenmaat erin deed ging die als een tiet… Dus vind het dan een beetje raar dat er nog een grotere op moet…

Yatosha Kupferschlag
      Topic starter

Mijn mengverhouding was 1/50 met 98 benzine en synthetische 2 takt olie.
        Nu ik de 60cc moet inrijden zal ik een jerrycan vullen met 1/40.

Gratje
        Bijdrager

daar hebben we een hele mooie sproeier database voor.

Welke sproeier heb ik nodig?

Yatosha Kupferschlag
          Topic starter

Dan zal ik nu tussen de 50/54 zitten!

Robster
            Bijdrager

Die database is een richtlijn, niet meer dan dat.
              Mijn Ciao loopt ook mooier met een grotere sproeier dan in die database wordt aangegeven.
              Het is heel simpel, koop een aantal nieuwe, originele sproeiers rond de aangeven waarde in de database, begin met bv. 2 maten groter, viertakt de brommer, dan 1 maat terug, totdat hij NET niet viertakt, dan heb je de juiste sproeier te pakken.
              En let erop dat je nieuwe, originele Dellorto sproeiers koopt, met het vierkantje met “inc” erin, worden alleen in even maten gemaakt, geen gebruikte, want je weet nooit of iemand die heeft opgeboord, en ook geen imitatie, want die waardes kunnen behoorlijk afwijken van wat erop staat…
              Succes.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.