:: Wanneer nieuwe voorband
-
Hallo,
mijn vespa loopt eindelijk weer, maar ik zag vandaag dat mij voorband de zogeheten ‘weerscheurtjes’ bevat: moet ik dan een nieuwe halen?
En hoe kan het dat de brommer de ene dag goed trekt en de andere dag minder??
mijn voorband zit ook vol met scheurtjes al een jaar ofzo.. en ik rij er nog steeds op…
En dat met het trekken kan ook aan het weer liggen… wind etc.
maar soms heb ik het ook dan lijkt het de ene keer of ik 5km langzamer ga is wel vaag
Ow… dus het is niet dat de cilinder gaarder is gwroden:P?
heeft met het weer te maken, als je in de zomer bij warm weer je brommer start en wegrijd trekt hij een stuk slechter als je hem start als de motor echt koud is. koude motors lopen beter vind ik zelf
timschilders :
heeft met het weer te maken, als je in de zomer bij warm weer je brommer start en wegrijd trekt hij een stuk slechter als je hem start als de motor echt koud is. koude motors lopen beter vind ik zelf
koude motor hoeven niet beter te lopen, ligt er net aan hoe je hem afsteld, koud afstellen zal hij het beter koud doen, en warm afstellen doet hij het beter warm. En jah, daar zit een verschil.
Maar moet ik met kleiner scheurtjes al kijken voor een nieuwe of kan dit nog wel even wachten?
ik rijd al 2 jaar rond met die scheurtjes en nergens last van met rijden, heeft nog super veel grip dus 😛
Gewoon doorijden met die band.
Als er nog zat profiel op zit kan hij nog jaren mee.
Het is maar een vespa dus ja.:D
Okidoki:D kan ik me dat geld besparen voor pinkpop
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.