Vespa-Ciao.NL
:: Wachten na spuiten

Home Forums Techniek Framedelen Wachten na spuiten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DaanCiao
    Topic starter

Ik heb gister me brommer gespoten alleen nu was de vraag hoelang et duurt tot et egt goed uit is gehard.
      Wil vrijdag namelijk me brommer in elkaar zetten en er volgende week op kunnen rijden.
      Moet dit kunnen of moet ie langer binne staan?

Thanks!:thumb

SjoerdCiao
      Donateur

dit vroeg je ook al in je perso, deze vraag kan ook in het kleine vragen toppic, en ik denk zelf niet dat dat nodig is, de mijne is vorige week gespoten, en ik rijd er nu al op rond;)

DaanCiao
        Topic starter

Jah weet ik sjoerd maar wou ff wat meer meningen hebben, vond 3 weken namelijk wel lang:P

SpeedDemon
          Bijdrager

“Autolak” is na 3 maanden pas hard genoeg om gepoetst te worden. Motip (spuitbussen) zijn na 24 uur in ideale omstandigheden te verwerken. Het punt is, voor monteren kan je lak beter niet helemaal hard zijn. Dit in verband met het aandraaien van bouten dat je lak er niet vanaf springt. En in hoeverre was de situatie ideaal bij het spuiten? Watvoor lak is er gebruikt en hoe is deze aangebracht? (Primer, filler en dan “nat op nat” met de kleurlak en met de blankelak?)

(Attentiepuntjes: gister, me, et, egt, ie en binne…)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.