- Dit onderwerp bevat 845 reacties, 108 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 4 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 juli 2014 om 12:57 #267202
Hey,
Hoe gaat hij hier ? Ik hoop dat je goed herstel hebt!!
Gr Frank
22 januari 2015 om 16:13 #283305
Waarom?@Joor, Frank en de rest,
Lange tijd heb ik niets laten horen en heb me volledig op het revalideren gericht. Dat moest ook wel want zowat mn hele lijf lag in de prak. Daarom staat de hobby op een laag pitje maar ben wel van plan om weer wat tourtjes te rijden aankomend jaar.
Inmiddels heb ik het meeste achter de rug maar moet van het voorjaar nog wel twee keer onder het mes om de boel af te maken zeg maar:P Er zit aardig wat ijzerwerk in m’n lijf en een deel daarvan word gelukkig verwijderd. Uiteindelijk houd ik er wel het een en ander aan over omdat er wat zenuwen zijn beschadigd en ook m’n onderrug is vast gezet. Dit houd in dat ik weinig gevoel heb in m’n linker been en ook het bukken gaat lastig. Ondanks dat gaat gelukkig het lopen aardig goed maar lange afstanden, hardlopen en andere gekke dingen gaan niet meer.
Voorlopig kan ik nog niet aan het werk en bestaan de dagen voornamelijk uit sporten en rust.Ik hoop dat het hiermee wat duidelijk is en hoop hiermee ook de shit achter me kunnen te laten zodat ik van het voorjaar weer eens m’n perso kan updaten zoals ik dat het liefst doe

Omdat alleen tekst wat saai is…
Heb het bananen zitje omgeruild voor een standaard zadel omdat dit nu toch een stuk comfortabeler zit

Mensen in de app groep hadden deze foto’s al gezien maar wilde ze ook hier even delen..
Gsxr 1000 in Nieuwstraat.

Hier 6 maanden na aankoop op de pallet verkocht voor een dikke 800,-:D
22 januari 2015 om 17:46 #283306Blij te horen dat alles goed verloopt met je

Gsxr 1000 ziet er weer netjes uit aangezien hij van de pallet komt 😛
O wacht ik zie het verkeerd je hebt hem op de pallet verkocht DUH 😀
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi22 januari 2015 om 18:43 #283307Poeh dat moet een beste klap zijn geweest zo aan je schade te horen.
En aan de motor schade te zien ook wel een aparte klap.
Ik hoop dat je de komende tijden nog veel vooruit gang boekt zodat je er straks erop terug kan kijken als iets dat gebeurd is.
Zadel op de Citta staat hem ook best netjes en ik heb misschien tzt ook nog wel een leuke upgrade voor je.
Spreek je hopelijk weer gauw op 1 van de toertjes
22 januari 2015 om 18:51 #283308Die motor is er goed aan toe..
Dat zadel staat super!22 januari 2015 om 21:32 #283309Mooi om te zien dat het in ieder geval de goede kant op gaat! Vast niet zo snel als je wil maar toch goed nieuws!
Zou mooi zijn als je zoals je het zelf zegt van het voorjaar weer wat verder kan en het normale leven op kan pakken! En dus ook ons weer blij kan maken met mooie updates en af en toe een toertje meepakken!
Sterkte met het herstel!
23 januari 2015 om 07:18 #283310Fijn dat het al iets beter met je gaat.
Was een flinke schade zo te zien aan de tank.
Beterschap en hopelijk gaat het herstel snel.
P.s. ik vind dat je een van de mooiste citta, s hebt.
😀23 januari 2015 om 09:30 #283311Goed om weer van je te horen 🙂 Mooi dat de revalidatie de goede kant op gaat 🙂 Je hebt de spirit nog niet verloren 🙂 Benieuwd waar je komend jaar mee gaat komen 🙂 Sterkte met het verdere herstel
23 januari 2015 om 13:27 #283312Goed om te lezen dat het revalideren goed gaat.
Het originele Citta zadel vind ik erg netjes staan! Hoop je weer bij een meeting of tourtje te zien.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 januari 2015 om 16:53 #283313Waarom is back!
Gaan met die banaan Max!
23 januari 2015 om 18:01 #283314Mooi dat je er toch nog behoorlijk ‘goed’ vanaf komt, verdorie, je had gemakkelijk hartstikke dood kunnen zijn…
Hopenlijk binnenkort toch weer eens gezellig toeren met de harde kern en iedereen die het verder leuk vindt, ik mis dat wel !I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 januari 2015 om 18:31 #283315Aan de laatste foto te zien ben je “redelijk” weggekomen..
Hoop dat je ook nog een beetje van je kinderen kunt genieten, die kleinste meid wordt alweer groot denk?
Sterkte
24 januari 2015 om 17:06 #282772Kijk, eindelijk ben je van dat lelijke zadel verlost!
29 maart 2015 om 16:13 #283367Goed om eindelijk weer wat van je te horen, zelf ook erg druk met van alles en nog wat.. Vespa staat onder het stof ver weg helaas en hij stottert als een malle 😛 Had ik nou maar wel gelijk elec ontsteking genomen kut puntjes 😛
2 maart 2016 om 18:33 #283570Hey Max, krijgen we nog wat updates, ben erg benieuwd hoe het met je gaat!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.