Vespa-Ciao.NL
:: Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Top dat je de hobby wel weer oppakt, ik wens je weer veel succes met de RV, maar dat zal vast wel goed komen. P.s. je afbeeldingen doen’t niet.

Wilk1985
      Moderator

Foto’s doen het en ze zijn weer prachtig. Succes met sleutelen en dit soort foto’s helpen mij ook de winter wel door!

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Kijk eens aan Waarom?

Dat zijn zeer nette updates weer waar je mee aan komt.
          Nu maar hopen dat je hiermee de simonini rijders het nakijken geeft en iedereen weer gaat volgen ;)!
          Ondanks dat Malossi natuurlijk prut spul blijft vergeleken met Polini ben ik benieuwd wat het gaat worden:thumb

fallenes
          Bijdrager

ziet er profi uit!
            maar hoe ga je dat doen met het membraam?, want ik zie dat het plaatje niet dik genoeg is om daar een uitsparing in te maken voor het membraam. want het membraam komt op de carter te liggen zeg maar

Florian
            Moderator

Lennaert :
              Ondanks dat Malossi natuurlijk prut spul blijft vergeleken met Polini ben ik benieuwd wat het gaat worden:thumb

Gebaseerd op welke feiten? Of gebaseerd op de uitspraken van Jelle?:lol

Moet zeggen dat ik deze updates toch wel heb gemist hoor. Ziet er weer keurig uit! De RV carters hebben zich vorig jaar Limburg toch meer als ruimschoots bewezen dat ze niks onder (hoeven te) doen voor een andere types aftermarket carter. Javad en Coopering gingen toch zeker 90+

Ben dus ook wel weer benieuwd wat dit gaat doen:thumb

Martino
              Moderator

Idd goede cilinder erop en gaan met die bannaan. :thumb

En idd heb je nog wel wat rekening te houden met een uitsparing voor het membraam.
                Misschien heb je hier wat aan?

Malossi RV Spruitstuk

Tonni
                Moderator

Met een dik RVS spruitstuk moet het zonder uitsparing ook wel lukken hoor.. Het gaat er om dat het membraan tegen het carter gedrukt wordt..
                  Anders kun je altijd nog gebruik maken van afstandbusjes op- of retainer stripjes oplassen bij de boutjes, die net een fractie dunner zijn als het membraan.

Ziet er overigens weer goed uit verder!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                  Bijdrager

Ziet er goed uit en ben ook benieuwd naar de RV want denk dat dit niks onder doet aan een zij inlaat.

Frank80cc
                    Donateur

Hij is weer lekker bezig 🙂

Waarom?

Bedankt allemaal voor de leuke reacties en het meedenken:)

Nu kan ik een heel verhaal ophangen maar denk dat de foto’s voor zich spreken..

Het lijkt misschien gekkenwerk omdat zo’n spruitstuk gewoon te koop is maar gelukkig heet dit dan ook hobby:thumb
                        Nu nog op zoek naar een nette krukas om de boel compleet te maken en dan hopelijk snel weer een update.

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

Ghehe ik wist het zei het vanacht al tegen martino aangezien we het er over hadden.
                          Mooi werk weer wordt een beetje eentonig om dat te zeggen kan je niet eens iets verpesten zodat we wat te klagen hebben?:pest

bart#24

prachtig Waarom? je werkt erg netjes hier hou ik zelf ook erg van

succes!

Martino
                            Moderator

Idd gewoon foto’s zijn voldoende en hoezo gekkenwerk. Dit is een beter spruitstukje dan de andere aftermarket spruitstukje die de gaatjes voor de bevestigingsboutjes vaak niet goed geboord hebben.

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=15709

Frank80cc
                              Donateur

Je bent gewoon een uitslover 🙂 hahah met welke cilinder ga je rijden ??

VespaAvanti
                                Donateur

Ziet er goed uit Max!

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 846)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.