- Dit onderwerp bevat 845 reacties, 108 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 4 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 januari 2012 om 10:17 #282601
Top man. leuke 2e hobby. Je kunt je knaken maar een keer uitgeven dus ik geef je gelijk. Zolang we jou, Heico en die
andere snelle maar af en toe blijven zien op toertjes!
mooie motorfiets keuze. Geen hele zware jongen maar we een hele sportieve en hij zal
alsnog bloedje snel wezen!Have fun!! 😀
Mike30 januari 2012 om 10:22 #282602Ah, die zijn zo gestoord snel volgens mij. Niet verkeerd voor een eerste motor.
Veel plezier ermee.
30 januari 2012 om 14:40 #282404Waarom? :
die ook nog eens politieagente is in Groningen.Gadverdamme:kots ik neem m,n woorden uit het laaste aanwinst topic dus ook meteen terug.
Verander het nu naar leuke motor alleen deze dan net niet meer:D
Neem aan dat een nieuwe buddy en handvaten al in bestelling staan:haha
Je hebt wel 1 klein voordeel echt geraced is er dus niet mee
30 januari 2012 om 14:57 #282393@speebuxy: bedankt hé, m’n moeder is agente :pest (op de meldkamer weliswaar, maartoch..)
mooi ding max!
Is natuurlijk met een knipoog anders had ik geen smilies gebruikt.
Plus jou moeder schrijft dus ook geen boetes uit
haha dat weet ik toch ^^
30 januari 2012 om 18:58 #282603Mooi scheurijzer 8) Gaat hier ook aan gesleuteld worden?
30 januari 2012 om 19:08 #282604
Waarom?@Mike,
Thanks
Het is zeker niet dat ik opzoek was naar een andere hobby ofzo en wil de motor voor dagelijks vervoer gaan gebruiken ipv de auto. Daarbij zijn m’n broer en een maatje van me ook beide opzoek naar een leuke citta en verwacht eerder dat het proppen word in de transporter naar de tourtjes
@Edjuh,
Bedankt man
Voor een eerste motor zal dit idd gek zat zijn en toch lekker wendbaar in de bochten.Buxy,
Haha.. ja de buddy en handvatten staan al in bestelling
Aan de banden tezien was zij niet bepaald een bochten hanger dus verwacht dat er wel netjes mee gereden is. Ik denk ook niet dat ik deze fiets lang ga houden en wil hier alleen wat ervaring mee opdoen, hoop het dan weer te verkopen met iets winst.@Pepko,
Bedankt man
Zit je moeder bij de politie?!! oei dan mogen we eigenlijk niet meer met je praten:D Nee geintje natuurlijk
@Docs,
Thanks
Hang me er niet aan op maar het is de bedoelling om hier niet aan te gaan sleutelen:lolEn nu graag weer on topic:D Het is tenslotte een Vespaaaaa forum
30 januari 2012 om 21:45 #279515Thumbs up voor Waarom

Mooie motor btw, de K1-K3 koplamp / voorkuip vind ik veel mooier dan die op de nieuwere modellen. 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 maart 2012 om 18:21 #279586
Waarom?@Arvid,
Thanks
Jaaa Max is heel blij:) Omdat het motor rijden en alles wat daarbij komt kijken aardig wat geld kost heb ik zoals men wel gezien heeft behoorlijk wat van m’n Vespa hobby moeten verkopen. Natuurlijk met enige tegenzin maar gelukkig heb ik nu genoeg geld opgehaald zodat ik mijn Citta verder kan behouden. Er was namelijk even sprake dat ook het Simonini blok etc in de verkoop zou moeten maar dat zou me echt aan het hart gaan en vandaar deze blijdschap:)
Het blok lag al onder de citta vandaan maar ga komende week direct aan de gang deze weer tour klaar te maken. Ook de Citta van m’n maatje Heico ga ik voorzien van een vers zuigertje en kan ook hij er weer een tijdje tegenaan. Oh.. ja ook mijn broer heeft zo goed als zeker een Rat style oldtimer ciao gekocht en zal ook deze voorzien van een leuke tour setup
Niet veel bijzonders maar omdat ik graag plaatjes laat zien,
Pinasco elec vliegwiel ong 100gram afgedraaid en kan weer op det Simo blok gemonteerd kan worden (ipv de binnenrotor)

2 maart 2012 om 18:28 #280151leuk om te horen dat je het niet verkoopt max,
zullen de meeste toch wel een personage missen tijdens de ritjes!ben benieuwd naar het rat brommertje :)!
verder ziet het vliegwiel er weer zoals altijd goed uit :)!
zie je 8 april wel :)!
2 maart 2012 om 18:31 #279891Mooi dat je de geld deadline gehaald hebt voordat je echt belangrijk spul moest verkopen.
En ook leuk dat de toer plannen er ook niet minder om zijn geworden en zelfs aangevuld worden met je broertje
2 maart 2012 om 18:44 #279828
Waarom?@Flenny,
8april,sowieso
@Buxy,
Ja ben ook blij dat ik het geld nu rond heb
De tourplannen zijn er zeker niet minder om geworden want er gaat niets boven lekker rijden in de zon zonder helm en verse 2takt olie opsnuiven:D2 maart 2012 om 20:49 #279636graag gedaan;)
Heb met plezier je binnenrotor en je vw kurk overgenomen.
3 maart 2012 om 10:57 #279063waarom, waarom nog lichter? ziet er wel mooi uit hoor die van mij is ook afgedraaid maar dan aan de voorkant net als bij jou
Die van mij is 585gram en die van jou?
20 maart 2012 om 18:06 #277397Waarom? :
Hij doet het!Wel weer een behoorlijk gestoorde actie zoals op de film te zien maar kon het niet laten:p

I just try to rebuild your ignition.

How did you fix the inner rotor onto the krukas? Is it only pressed or additional fixed?
21 maart 2012 om 08:13 #281230
Waarom?Hey Piet30, the rotor is only pressed on the crankshaft without ‘spie’

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.