Vespa-Ciao.NL
:: Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CrossVespa
    Bijdrager

prachtig werk geleverd naamgenoot!
      Jezus wat een monster zeg:D

Pas A.U.B wel op jezelf

goedguus
      Bijdrager

100 meter verder niet op de naald geknalt? 😛

Waarom?

Bedank allen voor de reacties:thumb M’n doel was om eens de 100km aan te tikken op een Citta maar wat nu:p Nee voor nu even genoeg gekkigheid.

Emileee28
          Bijdrager

Zekers gaaf man
            Nu nog even je profiel aanpasse, geen 99 meer haha

Martino
            Moderator

Elk voordeel heeft zijn nadeel. Ben jij nu dan ook doelloos? 😉

Ik denk dat we nu met z’n allen maar eens een nieuwe uitdaging voor je moeten gaan verzinnen.
              Hoe zit het eigenlijk met de 50cc race en wil je daar dan niet aan mee doen?

VespaAvanti
              Donateur

SUPERNICE!=)
                Maar kijk aub uit Max, als je met die snelheid een vastloper of warmloper krijgt ga je onderuit en ben je gewoon DOOD he, gebruik je verstand.
                Ik vind mezelf al onverantwoord bezig met 86 GPS met helm:P
                We willen geen VC begrafenis he:D

speedbuxy
                Bijdrager

@avanti
                  Dat valt wel mee hoor.
                  Naarmate je harder rijd word de vast/warmloper juist minder.
                  Met lage snelheid wil het wiel nog wel eens blokkeren, maar met hoge snelheid lukt dit niet of moeilijk
                  Je moet het vergelijken met de achter rem die slipt met 30km easy, maar met 90+ een stuk moeilijker.
                  Maar als je hem deze snelheid naait ie is wel voor 90% zeker echt aan stront:D

@martino
                  Die 50cc race/sprint moet volgend jaar ook beslist eens gaan plaats vinden.
                  Dus als max zin heeft kan hij de winter al door komen.
                  (denk alleen dat regels zo langzamer hand wel veranderd kunnen worden gezien de deelname al 3 jaar klein is)
                  Gewoon 50cc orginal en carters en de rest vrij bv.

Steven
                  Donateur

petje af!
                    het guinness book of records is inmiddels op de hoogte :lol

Javad
                    Donateur

Congrats Max :thumb Nu hopen dat dit blokje een lang en gelukkig leven tegemoet gaat.
                      Geniet ervan 🙂

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Jacky
                      Bijdrager

Haha dat is zeker een knappe prestatie. Ik ben toch wel eens benieuwd wat de remmen nog doen bij zon snelheid?

beunhaaz
                        Bijdrager

niks xD , hij moet uitrollen. 😛 , neej man maar wel ram vette snelheid. Zet het idd eens onder een ciao 🙂

speedbuxy
                          Bijdrager

Een ciao is echt niet sneller hoor, ik nam aan dat dit nu wel een bewezen feit was.
                            Hij kan dan beter eens een proma cc monteren die draaide tot nog toe bij de uitlaat testen altijd een 0,1 a 0,2 kw meer dan een calibrata.
                            Dus 110km moet met de cc misshien wel haalbaar zijn:thumb

Waarom?

Bedankt weer voor de reacties:thumb

Martino,

Hoe zit het eigenlijk met de 50cc race en wil je daar dan niet aan mee doen?

Ik vind dit helemaal geen gek plan maar wat Buxy ook al aangaf zitten hier net even te veel beperkingen aan. Natuurlijk wil je wel een zo gelijk mogelijke strijd:thumb

De verhalen dat een ciao harder gaat dan een citta blijft lastig. Een ciao heeft een grotere wielomtrek en zou in theorie dus ook harder kunnen. Enige beperking is de overbrenging, de malossi 1.9 is in veel gevallen net even te zwaar en denk zelf dat een ciao met 10,5 vertandig + 90 schijven harder zal gaan. Op een citta komt de malossi 1.9 vertanding wel mooi tot z’n recht en trekt dit met gemak op een 46mm cil.

Ik weet nog niet precies wat ik nu ga doen maar wel zeker is dat ik niet verder m’n grenzen ga verleggen want dit gaat gewoon ooit mis. Het valt natuurlijk niet goed te praten, toch gedraagd de Citta zich helemaal niet slecht op hoge snelheden en voelt redelijk stabiel aan. Wel moet ik zeggen dat de citta en met name de Si brug aan alle kanten is verstevigd en gelast wat ook zorgt voor betere rij eigenschappen. En ook de remmen werken prima zolang je je voetten er maar bij gebruikt:D

speedbuxy
                              Bijdrager

Ja er gaat niks boven air max remmen:D

Lastpak
                                Bijdrager

als hij nou de proma cc pakt en poelie 60, 120 km p/u:D

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 846)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.