- Dit onderwerp bevat 845 reacties, 108 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 5 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 juli 2011 om 18:30 #278118
Goed bezig weer Max

Ik heb ook zin om weer eens te gaan sleutelen alleen heb ik op dit moment niks te sleutelen:con17 juli 2011 om 18:33 #278119i can’t understand dutch but i have a question.
does the cnc “wandler” fits without tuning the rest?17 juli 2011 om 18:55 #281493Waarom? :
Hey bedankt allen
@Jarco
Wanneer kunnen we jouw eens betrappen op oneffenheden in je brommers?
De dag dat ik met m’n knaagsteen op het asfalt lig omdat ik zo nodig moet filmen op de brommer:lol Het gaat gelukkig steeds net goed maar beter twee handen aan het stuur;).

:no
Daar hebben ze dit simpele dingetje voor uitgevonden. 😉Dan zie ik liever een keer dof plekje op je lak. 😀
17 juli 2011 om 19:27 #281495Ciao klinkt lekker man;) Citta is ook weer helemaal netjes zo te zien
Heb je je oude achterbrug nog kunnen gebruiken of is dit een andere die je weer verstevigd hebt?17 juli 2011 om 21:36 #281504Net brommertje zo Max, maar waag het eens een gat te maken in die mooie zeikap:pest
En als we dan toch aan het zeiken zijn, ik mis het rubbertje wat over het kabeltje komt wat je aan je bobine steekt vanuit je blok:D
En ook het clipje wat je achterremkabel vast zet aan je vliegwielkapje:lol17 juli 2011 om 23:29 #281507Ik mis eigenlijk maar 1 ding en dat is een filmpje waarin hij wat meer rpm maakt. Normaal maken jou blokjes veel meer toeren namelijk, ben benieuwd hoe dit met lichtere rollen het gaat doen?
18 juli 2011 om 19:01 #281519
Waarom?@Coopering,
If you meant the cnc rear clutch, the answer is yes.
These can be used without modification and fits directly
@Jarco,
Dat is een mooi steuntje wat je hebt alleen moet ik er dan nog een camera bij kopen, of m8 in m’n Iphone tappen:D
Ik heb laatst deze gekocht alleen trilt het teveel om netjes te kunnen filmen helaas.

@Citta89,
De achterbrug heb ik nog kunnen gebruiken, de schade viel gelukkig mee. Was wel iets krom en gescheurd naast de las bij de schokdemperbevesteging maar had deze redelijk snel gefixt:)@Avanti,
Nee natuurlijk maak ik geen gat in de orginele zijkap:no Binnenkort bestel ik bij jmpb wel even een setje zwarte vario kappen, oh ja en clipjes+rubbertjes:lol@Maarten,
Je hebt helemaal gelijk en staat ook boven de film dat de rollers te zwaar zijn. Ik denk zelfs dat het nog beter tot z’n recht komt met 10,5 vertanding+90mm schijfjes?. Rijd nu met de Malossi 1.9 maar is net te zwaar icm 90mm schijfjes en heb nu dus 100mm wat weer top speed kostAls het weer iets opknakt zal ik eens wat filmpjes maken van een goed lopende Ciao en de Citta.
Om de regen even te vergeten, hier nog een pic bij zonsondergang aan het veluwemeer8)
18 juli 2011 om 19:23 #281520mooi en netjes ciao’tje 😉
Citta vind ik ook een van de mooiste citta’tjes tot nu toe gezien 😀8 augustus 2011 om 17:54 #281686
Waarom?Kleine update hier,
Voor de mensen die zaterdag bij de meeting waren is dit inmiddels oud nieuws maar wilde deze film natuurlijk graag in m’n perso verwerken:)
Toch leuk dat het vele werk nu ook zichtbaar is op de rollerbank:) Jammer was wel dat m’n drukveer op was en hierdoor zo slap dat de snaar doorslipte. Dit maakt natuurlijk niets uit voor de eindsnelheid maar wel zeer irritant gister bij de tour. Omdat de gele malossi drukveer eigenlijk net even te slap is ga ik toch maar eens een rode (sterker) proberen icm witte trekveren en hoop dat ie dat gaat trekken zonder dat dit me top snelheid gaat kosten.@Speedbuxy, bedankt voor de film
Gr
8 augustus 2011 om 17:58 #281687sop sop soppper de sop sop
8 augustus 2011 om 19:57 #281688haha, m’n zusje is helemaal weg van je citta! :lol dat komt door het roze denk ik…
8 augustus 2011 om 19:59 #281689
Spulleke!@pepko:haha dat denk ik ook jou want het zal denk ik niet door de snelheid zijn8)
8 augustus 2011 om 23:04 #281697Frank80cc :
sop sop soppper de sop sopNiks aan toe te voegen:D
8 augustus 2011 om 23:12 #281698Leuk filmpie, was die score trouwens met volle belasting op het zadel?
Dus niet staand met je brommer tussen je benen want dat telt niet in mijn ogen, voor mij moeten de voeten van de grond:D8 augustus 2011 om 23:27 #281699VespaAvanti :
Leuk filmpie, was die score trouwens met volle belasting op het zadel?Behalve de benen op de grond heeft max wel een goeie zadel druk gehad

(anders had ik het op de meeting ook meteen ontkracht:lol)
Maar dit is echt vrij eerlijk gemeten
Nou geeft gerards bank wel wat meer aan dan mijnes, want max zijn ciao draaide hier 2weekjes terug bij de holwerd toer net 2kw. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.