Vespa-Ciao.NL
:: Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

misterd11
    Bijdrager

46 pina black denk

Vespa Si
      Bijdrager

Jaloers…. Mooi spul hierzo man!

Waarom?

Zo weer even een update,

Ik had een aantal mooie foto’s willen maken bij de opbouw/bewerkingen van het Simonini blokje, alleen is dit er helaas niet van gekomen. M’n trouwe Evo engine gaf wat problemen en aangezien dit twee gagen voor de Limbo tour was, heb ik dus snel dit blokje bewerkt en opgebouwd. Het blokje liep vrijwel direct aardig en heeft de tour ook goed doorstaan zonder problemen:)

Hier de kruk net in het blokje.

Omdat de zuigerveren wat rammelen van de Athena zuiger die er nu in zit heb ik twee verloopbusjes in de orginele p12 zuiger geperst en ga deze van de week nog omwisselen. Ik heb me laten vertellen dat dit rammelen verder geen kwaad kan maar heb gewoon een hekel aan bijgeluiden.

Waar ik ook zeer blij mee ben is dat de Si zijkap met wat kleine aanpassingen nu mooi past en is de opzichtige zijinlaat ook mooi verstopt. Gelukkig lijkt uitlaat wel orgineel dus dat scheelt weer:D

Gister met Bas (Q-freak) nog even wezen touren en hier nog even een filmpje bij kasteel Staverden. Ik speel hier wat onnodig met het gas maar wel mooi te horen hoe snel het blokje nu op pakt met het pinasco vliegwiel. Blokje loopt onderin ook iets te rijk maar heb deze afstelling toch wel nodig aangezien de pinasco 46B wel houd van toeren draaien.

Gr

speedbuxy
          Bijdrager

Hoort lekker fel zo:thumb
            En ook weer een erg mooie toer omgeving daar:thumb

Foto 1 klopt trouwens niet want ik zie geen krukje:lol

Spulleke!

Max wat heb jij toch een lekkere citta:D

krukas zit er wel in kijk maar door het gat van de zij inlaat,
              maar een krukje om op te zitten zie ik ook niet:pest

Idd hij zit er wel in.
              Ach ja is ook zondag he:D

Maakt ook niks uit Buxy:knuffel:D

El Citta
              Donateur

Klinkt inderdaad lekker Max:thumb Leuk dat je de zij inlaat zo mooi weg hebt kunnen werken! Nu alleen nog een citypower er onder en hij is helemaal af:P

Leovince
                Bijdrager

Mag ik vragen wat voor poetsmiddel jij gebruikt om je citta zo fucking glimmend te krijgen?:D

Frank80cc
                  Donateur

1% water en zeep 99% Handwerk van poetsgeile max 🙂

Waarom?

Bedankt voor de reacties:thumb

@Leovince,

Eigenlijk niet veel bijzonders. Wel keb ik laatst de Citta voorzien van een nieuwe kapset dus ziet er weer als nieuw uit. Ook lijkt het op de foto nog net even iets mooier;)

speedbuxy
                      Bijdrager

Waarom? :
                        Ook lijkt het op de foto nog net even iets mooier;)

Beken nou maar gewoon eerlijk dat je hem foto shoped want in real life ziet dat ding er niet uit:haha
                        Nee zonder gekheid hij is echt vers zo8)
                        Moet je naam trouwens niet eens veranderd worden in max? (en dan wel zonder dat ? erbij offcourse:D)

pepko
                        Donateur

of in: “waarom niet?” lol!

shiny citta’tje zo!

Zeebodem.
                          Bijdrager

Nee joh..!!Niet veranderen haha
                            Ik ken het verhaal achter de nickname “waarom?” haha;)

Blokje klinkt lekker zo Max..!!
                            Rijd je hier met CPVV..??Tenminste zo klinkt het mij in de oren zo onderin..

speedbuxy
                            Bijdrager

Zeebodem FM :
                              Nee joh..!!Niet veranderen haha
                              Ik ken het verhaal achter de nickname “waarom?” haha;)

Hij wou hem zelf wel veranderd hebben kwam bij de limbo toer ter sprake daarom vroeg ik er nu weer even naar.
                              Persoonlijk leek ons puch max”i” of puch max”o” rider wel wat maar dat leek hem zelf niks:haha

Mike
                              Bijdrager

gewoon “Max-imaal” doen

Mike

Waarom?

Haha daar gaan we weer:lol

Ik heb bij de limbo tour idd aangegeven dat ik liever gewoon Max zou heten maar helaas is dit mogelijk aangezien deze nickname max bezet is. Ook vond ik de Puch Maxi van Buxy geniaal gevonden:D Omdat er al vaak gesproken is over mijn blijkbaar storende en onnozele nickname, vind ik het ook wel weer wat hebben:thumb

Zeebodem FM,

Blokje klinkt lekker zo Max..!!
                                  Rijd je hier met CPVV..??Tenminste zo klinkt het mij in de oren zo onderin..

Nee ik rijd nu met een simonini blokje (elec) Heb er alleen voor de tourtjes een Pinasco 46b op gezet omdat dit een niet al te wilde maar betrouwbaar cilinder moet wezen. Zelf ben ik ook niet echt fan van de cpvv omdat dit bij hogere toerentallen wat moeilijk deed en koste me 5km @gps aan snelheid tov de cp ontsteking.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 846)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.