- Dit onderwerp bevat 845 reacties, 108 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 4 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 april 2011 om 10:04 #280633
Waarom?Bedankt

Weet iemand misschien of er ooit een imitatie schaal is geploft? Heb zelf ook een orginele koppeling met een imitatie schaal omdat deze er een stuk steviger uit ziet.
21 april 2011 om 10:23 #280634Vario levensgevaarlijk,
mijn tand is afgebroken toen ik de drukveer wou veranderen schoot omhoog bam, koppeling op me tand en toen stuk afgebroken/ mis nu halve snijtand.wel mooi hoe je dat simo blokje heb gefixt,
toevallig vind ik alles wat jij fixt echt top,
zie veel mooie spullen in je Perso staan21 april 2011 om 10:26 #280635Netjes carter zo weer max

En dan heeft hyco wel geluk gehad zeg:o
Want das wel een best klap geweest zo te zien.21 april 2011 om 10:38 #280636
Waarom?@citta rick,
Dat is idd zeer klote als dit je gebeurt en daarom moet je dit ook nooit alleen doen. Iig zal dit je nooit weer gebeuren;)@Buxy,
We waren met de gps snelheid aan het meten, toen bij 84km de koppeling plofte en wat je zegt was dit idd een beste klap:o Je moet je voorstellen dat je niets verwacht en ineens een knal hoort, je wiel blokkeerd en een ontzettende pijn aan je reet hebt. Vind het een wonder dat ie niet op z’n plaat is gegaan en het alleen is gebleven bij een blauwe plek.
21 april 2011 om 10:46 #280637dat simo cartertje heb je weer netjes gefixt, begin er spontaan van te kwijlen=D
is dat velgen spray trouwens wel hittebestendig ? want vind het er toch zeer goed uit zien
21 april 2011 om 10:49 #280638Waarom? :
Vind het een wonder dat ie niet op z’n plaat is gegaan en het alleen is gebleven bij een blauwe plek.Das zeker een gelukje bij een ongeluk te noemen
21 april 2011 om 13:00 #276558
Waarom?@dihagie,
Ik heb al veel blokjes hiermee gespoten en werkt prima. Natuurlijk moet je wel uitkijken met sleutelen maar als je het blokje netjes monteerd blijft het lang mooi.
Zojuist de verstevigde brug voorzien van kleur en weer een nieuw kant rubber erom:) De naaf past ook prima, al moetten er wel inbus m10 in want buiten zeskant bouten past niet meer.
21 april 2011 om 15:51 #280639Waarom? :
Weet iemand misschien of er ooit een imitatie schaal is geploft?Meerdere, daarom ging er een paar jaar geleden het gerucht rond dat deze kwalitatief minder waren.
Maar de mijne heeft 106 km/h op de Belgische rollerbank volgehouden, dus ik heb er alle vertrouwen in. Je moet ze gewoon nieuw kopen en niet uit je handen laten vallen 😕21 april 2011 om 16:56 #280640Voor de liefhebbers van ontplofte vario’s, op ciaocross hebben ze er ook wel wat topics over -> http://www.ciaocrossclub.it/root/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=35849
@max
Damn ziet er weer gelikt uit!21 april 2011 om 17:34 #280641Ik denk niet dat er liefhebbers bestaan voor geplofte variokoppelingsschalen. :pest
Ik word hier eerlijk gezegd nu zelf ook een beetje bang voor.Ik vind je Simo carters wel erg mooi geworden! Zelfs voor jou werkzaamheden weer alom verbazing. =)
21 april 2011 om 20:49 #280646is er geen manier hoe je dit dan het beste kunt verkomen ?
waNT DIT IS GEWOON LEVENSGEVAARLIJK!!!
komt dit door te warm worden of door te veel spanning(druk)?
waarom? ,jij levert echt pracht werk op!! mijn complimenten hier voor, maar wat ik me wel afvraag… hoe zit het nu met dat monster met simo 07 carterset met die enorme pot? want dat is gewoon echt het uberste!!
veel succes verder
gr kevin 2721 april 2011 om 20:52 #280647@ kevin 27: ik heb mensen gehoord die een stalen ring om hun koppeling hebben geperst, om het uit elkaar spatten te voorkomen. dit is de makkelijkste en goedkoopste optie denk ik. ook kan je een ivano koppelingshuis kopen(zeldzaam), deze zijn verstevigd.
@waarom?: wat heb je toch rot username XD weer mooi werk met dat simo blokje, die scheur heb je weer mooi op gelost.
21 april 2011 om 21:07 #280648Ja, die geperste stalen ring is de goedkoopste oplossing en het makkelijkst. Quest op c-f had dat ook al gedaan
resultaat van z’n geperste nieuwe achterkoppeling…

Sorry trouwens voor je persovervuiling.. Ik hoop dat je er iets aan hebt 😛
21 april 2011 om 21:09 #280649
Waarom?Hey bedankt

Vind het Simo carter ook een geslaagde actie en kan hier weer een mooi blokje mee bouwen met 43slag kruk en 46mm cil.@Fons,
Ik was van mening dat de imi schaal juist steviger zou zijn maar nu ik dit zo lees ben ik niet echt gerust gesteld. Als je met zo’n snelheid een achterkoppeling tegen je kop krijgt is kans groot dat je dit niet na verteld. Nu rijd mijn Citta lang geen 106km=) maar ga er wel over denken om zelf een schaal te draaien.
@pepko,
Mijn username is idd vervelend:D@Leovince,
Dat ziet er ook zeker goed uit en is misschien ook een goede optie
@kevin 27,
Het Simo 07 blok dat je in mijn perso ziet is van Bas een maatje van me. Het project leeft nog steeds alleen laat Bassie zich nooit haasten en werk heeel rustig:D

21 april 2011 om 21:36 #280650aah sorry ,maar ik dacht dat jij daar mee bezig was:con
iig veel succes verder met die schaal, misschien kun je er meer maken voor geinteresserde?:?
gr kevin 27
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.