Vespa-Ciao.NL
:: Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

haha Frank ik ook:D
      De veluwe is echt een prachtig stukje natuurgebied.

En zeker in de zomer lekker 25 graden, zonnebrilletje op heerlijk.

Waarom?

Vandaag was het natuurlijk heerlijk weer en daarom dus lekker wezen touren8) Dit weekeind nog wat afgesteld aan het blokje + lichtere rollers en loopt nu supper. Topspeed zal zo net iets over de 80km zijn en een geweldige trekkracht, voorlopig niets meer aan doen dus:thumb Ik heb van vanmiddag nog even een filmpje gemaakt.

Citta’s even uitrusten tegen de boom.

Al weer even geleden maar dit was een ongelukje met het oude 3t blokje van Heico (Banaan12):o:D

Gr

Frank80cc
        Donateur

Damn dat zie er weer heerlijk uit… ben vandaag maar in de tuin verder gegaan met me koi vijver enz 😀

Jarco
          Bijdrager

wtf, dat groot carterdeel is goed af!

Verder ziet het er idd heerlijk uit. :thumb

Waarom?

Oei dat was effe schrikken:o Dacht ik even dat m’n complete perso verloren was, maar gelukkig is ie er weer:thumb

FonS: Kleine botsing tussen zeer gedreven moderators, niks aan het handje 🙂

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Wel leuk gebied daar 🙂
                heb daar een vakantie huisje in de buurt van dat militair oefen terrein. wel leuk daarzo en is vroeger veel gevonden haha.

Edjuh
                Bijdrager

Photoshop carter?

Erg mooi dat bospaadje, en een super dag om te toeren ja.

speedbuxy
                  Bijdrager

Lekker filmpje weer max:thumb
                    Hoop ook echt dat we dit jaar een toertje in die omgeving tegemoet mogen zien:thumb
                    En simo carter is voor mij scherm een wat te donkere pic dus ik zie alleen een zwart gat:D

Waarom?

Ik zal idd even kijken of we hier een tourtje kunnen regelen. Wat Speedbuxy ook al aangaf zal dit dan op zeer korte termijn moetten of juist in het na seizoen, vanwege de vervelende fiets toeristen hier op de veluwe.

@Edjuh,

Dat Simo carter is zeker geen fotoshop, was dat maar waar. De Simo carters zijn van een wat goedkopere alu legering gemaakt en zijn daarom boterzacht. Bij het monteren van het lager ging het mis, maar gelukkig heeft Hyco (banaan12) alweer een nieuw simo carter geregeld:)

b.baens
                      Bijdrager

ziet er ininderdaad echt balen uit zeg met dat grote carter. Maar de nieuwe carters van simonini moeten volgens iemand bij ons op school al een verbeterde legering hebben. Hoop dat dit waar is.

verder ziet alles er natuurlijk weer spik en span uit(Y)

Zeebodem.
                        Bijdrager

Mooi spul allemaal hoor Max,en nice dat de problemen al weer de wereld uit zijn:thumb
                          Hij klinkt echt gruwlijk man,dikke bult power=)
                          Touren bij jullie in de omgeveing klinkt inderdaad niet verkeerd!Leuk filmpje ook btw,ik ken het daar ook pecies,we lopen er heel vaak met de hond in het weekend;)

Waarom?

K..K..K…:boos Nu rijd ik meestal met redelijk zware rollers om zo de toeren iets te drukken, maar nu heb ik eens niet op save gespeeld met dit als resultaat (Pinasco 46 black).

Het liep idd geweldig en lekker fel maar niet voor lang helaas. In de cilinder alleen wat zwarte vegen die er op lagen maar gelukkig kon ik deze wegvegen en is de cil nog 100%:) Nu dus weer opzoek naar een goede oplossing.

Zeebodem fm

Mooi spul allemaal hoor Max,en nice dat de problemen al weer de wereld uit zijn:thumb

Dat had je nu niet moetten zeggen Evert:lol

Docs
                            Donateur

😮 AUW 😮

ArvidW
                              Donateur

Die ken ik:

De cilinderwand wand van die pinasco is in ieder geval fantastisch, is bijna niet stuk te krijgen.:D (zuiger kun je overigens ook opgelapt nog prima mee rijden, maar dat is volgens mij niet echt iets voor jou 😉 )

Pers jij lagers gewoon droog zonder verwarmen in carters?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Waarom?

@Arvid,

Lekkere foto hoor, daar knap ik nu echt van op:D De lagers worden idd gewoon droog in de carters geperst. Dit op advies van de bromboer die die zelf altijd doet en het verwarmen van de carters maar niets vind ivm spanningen door schrikreactie.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 846)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.