:: Waar komt de uitlaat veer?
-
Hallo,
Hopelijk is het geen domme vraag.
Maar ik ben sinds kort eigenaar van een simonini circuit. Heb hem er uiteindelijk erop gekregen nadat ik met de dremel wat heb gebeunt. Maar nu is dus eigenlijk mijn vraag waar ik de veer van de uitlaat die wat aan de voorkant moet, moet vastzitten. Ik heb een originele cil kop, en ik dacht dat ik de veer gewoon aan de ronding bij de de decompressie veer moet plaatsen. Maar moet die daar, of ergens anders?
Mvg Robin
Ik weet niet helemaal wat je met je veer bedoelt.
Maar veel uitlaten hebben een verlengbout nodig op je cilinderkop.
Die schroef je op je onderste tapeind, en daar draai je weer een boutje in voor je voorste ophangpunt.
Heb je foto’s van hoe het er uit ziet?
Ik boorde altijd een klein gaatje onder in de cilinderkop, in het gedeelte wat uitsteekt onder de cilinder, en haakte daar de veer in
Had inderdaad al gehoord over het gaatje boren, maar dat wou ik pas doen als het echt niet anders ging. Van die verlengbout had ik al een foto gevonden. Is dit iets wat ik special voor de uitlaat kan kopen. Ik heb gisteren een losse verleng bout gekocht, maar als ik dit special voor de ciao kan kopen. Doe ik dat liever.
Mvg Robin
Mag hij ook aan de veer van de decompressie? Ik bedoel dan het ronde gedeelte aan de onderkant van de veer.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.