Vespa-Ciao.NL
:: Waar kan ik vario kopen?

Home Forums Techniek Vario Waar kan ik vario kopen?

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Ok bedankt dan ga ik wel eens opzoek naar iets goedkoop. Als ik er eenmaal een heb houd ik jullie op de hoogte.

tom
      Bijdrager

Ik zie dat je in riemst woont.. Dan kan het echt niet moeilijk zijn om ergens een vario vast te krijgen..
        Ga gewoon bij de brommerwinkel in de buurt effe langs en vraag eens of ze nog ergens een Ciao hebben staan die voor de sloop is ofzo..
        Moet echt wel lukken, ik ben nu ongeveer 3 jaar bezig met vespa’s, en telkens als ik een nieuwe ciao of bravo had zat er wel een vario op, ik heb er in die tijd al 7 gehad…

ciaoracer
        Bijdrager

Ik zie dat je in Genk woont hendig kortbij van mij af. Heb je misschien nog zo een vario set liggen? Bedoel je dan om gewoon op kapaza ofzo te gaan zoeken ofzo of gewoon bij de bromboer in kanne ofzo even te gaan kijken? Heb eigenlijk nog niet direct een ciao gezien met een vario er op bij mij. We zouden mss eens kunnen afspreken.

Greetz Mick

GK
          Bijdrager

snap eigenlijk nog steed niet wat precies het nut is van een vario, al veel gezocht maar misschien niet goed genoeg 😛

hansieb
            Moderator

Het nut van vario is vooral de trekkracht. Je trekt ongeveer net zo hard op als een scooter. Wat wel zo is , is dat als je het goed wilt doen je best wel wat geld kwijt bent:

– Complete vario set aanschaffen = 100 euro
              – Malossi voorvario = 60 euro
              – Malossi vertanding = 95 euro
              – Rollen = 10 euro per setje?

Dus dan zit je al gauw op een eurotje of 250 +

Het rijd wel echt zeer goed.

GK
              Bijdrager

haha ok 😀 dus wel een must als je nog van plan betn 5 jaar te gebruiken 😛

masterman
                Bijdrager

Kijk het hoeft niet veel te kosten. als je nou een standaard varioset koopt zegmaar voor 125 euro. en als je je ciao weer verkoopt haal je de vario er gewoon weer af en verkoop je het weer voor het zelfde geld of 25 euro minder.

die dingen blijven toch zijn waarde houden!

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.