:: Waar kan ik een chopper uitlaat kopen?
-
Hallo
Ik zal me eerst even vorsten want ik ben nieuw hier op t forum
Mijn Paul. Ben 28 kom uit Veghel
Wil gaan starten met mijn eerste ciao project omdat die geur van 2 takt niet kan misse
Ik ga morgen mijn project kopen en ophalen
Dan nu mijn vraag
Ik zag ergens op t forum een uitlaat chopper model maar ik kan niet vinder waar ik die kan kopen
Graag jullie reacties
Gr.
Paul
Topic titel veranderd en topic verplaatst.
Ik denk dat je het vooral moet zoeken in het 2e hands cicruit. Er zijn niet veel onderdelen voor de Ciao die nog in de winkel te verkrijgen zijn.
Ook is het wel handig te weten wat jij verstaat onder “chopper” model? Dit is een definitie die voor een ieder weer anders is. Er zijn namelijk ook meerdere typen “chopper” achtige uitlaten.
Hallo
Ik zag hier op de site Bij een uitlaat test een chrome uitlaat proma fan ( ben niet heel handig met foto bij plaatsen )
Maar ik vind alleen het uiteinde wel wat hebben en zal dus zelf wat moet gaan knutselen want ik wil dat de uitlaat onder de vespa blijft
Ik persoonlijk vind het niet mooi dat deze origineel lang t frame om hoog komt
Gr.
Paul
Chopper uitlaat is niks meer dan een lange buis met een paar bochten erin die mooi past, en met een fishtail uiteinde eraan is het eigelijk klaar. Misschien kun je dat zelf makkelijk maken, beetje chroom erop en voila.
Plus dat het een goede Chopper kenmerk dat er eigengemaakte onderdelen op zitten die uniek zijn.
Veel succes.
Hallo
Dank je.
De uitlaat mag er (chopper look uitzien de rest geef ik mijn eigen draai )
Zoals ik al besproken had ga ik er zelf enkele details aan mijn project geven morgen ga ik mijn ciao
Ophalen ga dan proberen om er een foto hier op te krijgen en dan ( proberen of ik er volledig verslag van kan maken tot i klaar is
Hij moet klaar Zijn voor de record poging in zijtaart )
MaxxBijdrager
Een Leovinci sigaar lijkt er ook op
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.