Vespa-Ciao.NL
:: Waar dient dempervulling voor

Home Forums Techniek Opvoeren Waar dient dempervulling voor

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SjoerdCiao
    Topic starter

Hallo,
      Ik wil een nieuwe uitlaat aanschaffen, maar mijn vader wil niet dat mijn vespa ciao te veel geluid maakt,
      Ik heb nu de standaard uilaat nog eronder. Weet iemand hoe ik een uitlaat zachter kan maken? kan dit met dempervulling?

Mvg Sjoerd

barry
      Donateur

In elk andere uitlaat zit dus een dempend materiaal in de uitlaatdemper.Dus hoef je zelf niets meer te doen.

ritze
        Bijdrager

ja niet opvoeren:? of met de city pwr blijven rijden, leo vinci maakt volgens mij ook nie zoveel herrie

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Docs
          Donateur

als je een uitlaat hebt me met losse demonteerbare demper, kun je de demperwol die hiet in zit vervangen. hoe stugger de wol is, des te stiller de demper wordt

SjoerdCiao
            Topic starter

Ik wil een Leokrul, Weet iemand hoe hard geluid deze maakt?
              Eentje met een bocht naar rechts en dan schuin naar links achter, met verchroomde demper/

Histor
              Bijdrager

Gast….

Koop gewoon wat je wilt, en geef niet te veel gas als je bij je huis bent:!

Docs
                Donateur

inderdaad:! als je een beetje op het forum rondzoekt, bij de uitlaten afdeling, kun je wel lezen wat de ervaringen van andere zijn. als je geen herrie wilt maken, laat hem dan lekker standaard. een “snelle” brommer zonder lawaai bestaat niet. en btw, een leo is wel vrij stil.

AC RACING
                  Moderator

wil je prestatie, en stilte.. raad ik jou een leovinci SP(navigator) aan deze is bijna even stil als een std. uitlaat, maar presteert ook als het moet..
                    ik heb met een 41mm paiwai cilinder op een std.blokje icm de leo SP 80 km/h behaald, dat lijkt mij toch genoeg prestatie :thumb

RiPe
                    Bijdrager

De homoet & handmade lopen ook wel leuk en maken niet veel herrie, meer een dof geluid.

ritze
                      Bijdrager

uit mijn leo krul kwam altijd water uit de demper vraag me niet hoe het komt ,het zat daar…
                        leo klinkt wel anders als een std pijpje vind ik, en qua prestaties op een std blok zul je daar ook niet veel van merken.

leokrul 50cc std gevijlt carter (cp) 13/13 HD kop std koppeling =68 km/h (bij die van mij)

leokrul 43mmDR EVO tuned evo carters gevijlt inlaat 13/13 50kop malovar+100 72km/h (trok knalle goei)

leo sp lijkt me ook goede keus, maar heb ik wel nog nooit horen lopen:? dus kweenie

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.
                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.