:: Waar de Leo HM nog nieuw te krijgen??
-
CobraTopic starter
Heb een beetje door de topic’s gebladerd maar kon het niet vinden. Zijn ze nog wel nieuw te krijgen?
Want na veel gekloot en gewacht heb ik m’n ciao bijna verkocht en kan ik verder met de bravo en daar wil ik een HM op want die TOp One van me ging een beetje snel stuk.
EdjuhBijdrager
Heey, volgens mij zijn ze niet meer te krijgen, maar weet het niet 100% zeker. Kun je niet eens foto’s posten van die bravo? Sinds ik er een heb ben ik wel een bravo-freak:) Ik heb trouwens ook een top one nu, wat ging er zo snel stuk aan?
CobraTopic starter
nou, Het zit zo:
Ik kan een bravo kopen, (staat al vast) maar dan moet ik wel m’n ciao verkocht krijgen.
En die gast die ‘m zou kopen heeft nix meer van zich laten horen.
Dus die bravo heb ik nog niet hier staan.
en die top one…..
Daar brak eerst het ophangpunt vanaf. Doet daar een mooie nieuwe op laten lassen. toen brak er een compleet stuk uit…. Ook laten lassen. TOen ging het rond om de las scheuren. (Ik dacht, Barst maar. Ik rijd door).
En als laatste is hij bij de bocht (dunne gedeelte net voor de demper) gescheurd en geknakt. Toen kwam het idee van -de gehele brommer verkopen- weer naar boven. en heb heb er dus een originele uitlaat onder gelegd.
Daarintegen liep hij met die top one als een tiet.
60cc van pinasco en een 70 poeli haalde hij NET de 78 en met een 90 poelie de 72.
EdjuhBijdrager
Zo, die pinasco blaast dan wel als een gek, is dat 42mm?
Wat een ellende met die top-one, ongelofelijk, ik hoop dat dat mij bespaart blijft.
Niemand iets te melden over de HM??
ik heb ook gekeken voor een HM maar hier in limburg zijn ze nergens meer nieuw te krijgen jammer genoeg
CobraTopic starter
Ik heb denk ik gewoon pech gehad met die Top One, of in het begin een beetje onder spanning opgehangen. wie zal het zeggen
Die Pinasco is inderdaad een 42mm. En die wil ik verder laten tunen en dan onder m’n/een bravo gooien.
Dan toch maar een tweede handse of weer een top one.
EdjuhBijdrager
Ik heb er gelukkig nog een:)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.