:: Vreemde tankdeksel Ciao
-
Hal mensen,
Ik heb hier een ciao met een rare gasdop. Heeft iemand ooit eerder een van deze gezien of weet hij of het origineel is? De gewone gasdop zit niet precies op het einde. Dus ik denk niet dat het een accessoire is.
Ik hoop dat de tekst begrijpelijk is zoals ik hem met een vertaler heb geschreven.
Groeten uit Duitsland!

Hey Coopering Kerel, alles goed met jou ?
Ik denk dat er iemand met goede soldeer kunsten deze mooie schroefdraad kraag heeft hard gesoldeerd want heb dit nog nooit eerder gezien bij een Ciao.
Groeten uit Nederland 
Lijkt wel of dat schroefdraad kraagje er zo overheen gedrukt is. Ziet er wel netjes uit!
WimBijdrager
Dat idee heb ik ook ja.
Zie ook een of andere kit/lijm resten.
Misschien verkocht als after market accessoires.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Hy Coopering
Ich habe diese Kunst von Tankdeckel auch schon gesehen. Denke dass das Original von Piaggio ist. Wenn ich mich nicht täuschte, wurden diese Deckel bei USA-Modelle benutzt. Schau mal bei mopedarmy im Wiki, glaube ich hab das dort gesehen.
@Crullie: ja ik doe het geweldig, ik was ook op de Groningse Tour dit jaar. Misschien zie ik je volgend jaar weer!
Als je het nog nooit hebt gezien, is het waarschijnlijk zeer zeldzaam.
Ik vind het ook origineel. Als een Amerikaanse versie zou dat een plausibele verklaring zijn. Bedankt voor de tip. Iemand op eBay gaf me dezelfde tip in een geheime advertentie.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.