:: vreemd cil op ciao blokje?
-
Ik denk niet dat dat blokje van hem heeft.
1. iemand die zoiets bouwt moet wel doorhebben dat het met de cilinder die hij wilt gebruiken niet lukt (wat G-no zegt).
2. iemand die zo’n blok heeft gaat zich echt niet bezighouden met vespablokjes.
JelleModerator
ik denk dat dit plaatje alleen als voorbeeld dient voor de ophoogplaat (dus niet zijn blok)
Dat blok hoort er idd niet bij die spoelers zijn namelijk ook veel breder dan die van de mina cilinder.
Deze spoelers lijken haast wel van een cr125 carter.
En het verhaal dat je beter je tijd in wat anders kan steken dan een vespa carter vind ik onzin, want heb je wel eens van orginaliteit gehoord.
En dom scooter blok en en daar een speed cilinder opschroeven en je dan ’tuner’ noemen kan iedereen, ik heb veel meer respeckt voor mensen die met huis vlijt hun eigen geliefde blokje/spul aanpassen ipv voor de easy way te gaan.
Dus mij respeckt heb je, al kost het je 3x zoveel tijd en geld je bent tenmiste uniek
ritzeBijdrager
hehe dat bedoel ik 😀 vakmanschap
g-no jij was toen in de tijd ook toch bezig met zo’n project? Je had toen een heel carter verzaagd. kan de foto’s niet zo snel vinden maar het zag er toen wel indrukwekkend uit.
vindt het ook te makkelijk er een mina blok eronder te hangen. Liever iets unieks!
de blok van´t plaatje is van een vespa 50n met een aprilia rotax 250ccm conversion. http://www.scooter-and-service.de . Het zou alleen tonen hoe ik het met die tapeinden wil doen.
het zou echt mooi zijn als je een thread of zo iets van de persoon die al zon project had, vindt, peter139.
by the way: een ciao met een 13″ achterwiel van een mina blok vindt ik echt stom.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.