Vespa-Ciao.NL
:: Vredestein banden

Home Forums Mening & ervaring Banden Vredestein banden

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Miesmaster
    Topic starter

Heb jij ervaring met Vredestein banden post het dan hier

Miesmaster
      Topic starter

Mijn achterband is van vredestein en ik ben er erg tevreden over want volgens de 1ste eigenaar (ik had hem 2dehands gekocht) zat de band er al 3 jaar onder en ik heb hem een half jaar dus hij is 3,5 jaar oud en hij ziet er nu nog goed uit en hij is maar 1 keer lek gegaan in die tijd

GeFret
        Bijdrager

Ik had ook een achterband van Vredestein, dat was echt een heldenband, want hij zag er mooi uit, want het was een soort die niet niet vaak meer ziet tegenwoordig, een slickbandje. Maargoed, hij werd wat oud, en het was toch tijd voor een nieuwe, maar nee, diezelfde band was nergens meer te krijgen, dus toen heb ik maar een Michelin bandje gekocht.

ciao DR racing
          Bijdrager

jah precies ik heb ook 2 vredestein S.T.T slicks het zijn hele goede banden….heeeeeeeeeeeell veel grip… ziet er mooi uit.. (heb nu al1 een lekke voorband maarjah ff plakken he):D

Thijs_DR_Evo
            Bijdrager

Vredestein STT rules! Plakken als een gek, en evengoed goede grip in het natte. Super. Jammer dat ze niet meer gemaakt worden helaas. De nieuwe STT is lang zo mooi niet meer als de eerste versie. (slick met wat sneetjes :P)

grz Thijs

eddi
              Bijdrager

idd, goed en mooi!:thumb:thumb

tieees
                Bijdrager

De vorige eigenaar van m’n ciao (fietsenmaker) heeft me vandaag (in nieuwstaat) een Achterband van Vredestein gebracht, aangezien de oude achterband is versleten. De Vredestein band ziet er gaaf uit!

Maar als fietsenmaker heb je meer verstand van brommers dan ’n knul van 14 zoals ik, hij heeft zelf volgensmij ook nog 5/6 brommertjes enzo.

MAAR: ik krijg een 16 inch 2.25 mee, terwijl m’n oude band een 17 inch 2.25 was, dan gaat de Vredestein band niet passen toch?

just1991
                  Bijdrager

nope je moet echt een 17″ hebben !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.