Vespa-Ciao.NL
:: Vragen over mijn citta..

Home Forums Techniek Opvoeren Vragen over mijn citta..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

V12
    Topic starter

hey ik ben nieuw op dit forum, sorry als dit het verkeerde gedeelte is..

Maar goed over mijn citta ik heb nu dus een citta:

Dit is de setup

Een 70cc DR evo
      13 / 13 carburateur met malossi filter
      Proma circuit
      Elektronische ontsteking met contactpuntjes
      en 70 Poelie en de sproeier is nu 68.

Maar nu zit ik er aan te denken om mijn cilinder te verkopen en er een 50cc snel voor in de plaats te nemen.
      Past dit gewoon? en als dit niet het geval is wat moet ik dan aanpassen etc? en wat voor sproeier moet ik dan nemen want dit word volgens mij een kleinere dan.

en is het een goede setup?

50cc snel en de rest van mijn setup?

en nog een laatste vraag (A)..
      Weet iemand waar ik een 50CC snel kan kopen of heeft iemand er nog eentje liggen

Alvast bedankt!

Nick_orginelli
      Bijdrager

1 wat betreft set-up -> dat ligt eraan wat je fijn vindt en of je hard wil gaan.

2 50cc snel past bij de rest van je set-up (zonder aanpassingen), alleen zou ik een 80 poulie nemen.
        sproeier wordt dan ong. 50+

3 50 cc snel kun je kopen bij je lokale brommerzaak en anders eens kijken op jmpb.nl;)

V12
        Topic starter

Oke, wat is het verschil tussen 50cc en 50cc snel? en op Jmpb staan geen 50cc`s alleen van mallosi maar dan is het je poort 27,5 mm en daar hebik niks aan:|:|

Jacky
          Bijdrager

50cc snel heeft wat meer pooten. Je trekt sneller en rijdt wat sneller.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.