Vespa-Ciao.NL
:: Vragen met betrekking tot achtervering Vespa Si

Home Forums Techniek Framedelen Vragen met betrekking tot achtervering Vespa Si

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DarkMagician6
    Topic starter

Beste mede-forumleden,

Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan.

Ik ben van plan om iets hogere achterveren op mijn Si te zetten (Er zitten nu de standaard 260mm veren op.) en mijn vraag is, waar kan ik goed passende 280mm veren vinden? Ik weet dat ik Citta veren op zijn kop zou kunnen monteren, maar dit is niet wat ik wil. Zouden bijv Puch veren zoals deze passen? Linkje naar jmpb.

JoeriH
      Bijdrager

Ik ben hier zelf al een tijdje naar opzoek en het blijkt moeilijk te vinden. Ik ga 13 april naar een brommerbeurs opzoek naar de juiste veren. Kan evt. ook een setje voor je meenemen mocht je geïnteresseerd zijn?

R.Zwiers
        Bijdrager

ehm ik heb gewoon 280mm veren op mn Sitta.. foto: 280mm veren

JoeriH
          Bijdrager

Zo te zien lopen deze wel aan? Bovendien zoek ik dichte veren. Wat zoek jij dm6?

DarkMagician6
            Topic starter

Ik ben op zoek naar wat R.Zwiers heeft, en dan met zo min mogelijk chrome/glimmende delen en zoveel mogelijk zwart.

JoeriH
              Bijdrager

Sjoes had hier iets van spacers voor gebruikt. http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=20067

R.Zwiers
                Bijdrager

nee bij mij loopt niks aan, ik heb er gewoon even een ringetje tussen gedaan boven in. ongeveer 2 mm dik.
                  Staat prima, en nooit problemen mee gehad.
                  http://vespa-ciao.nl/datas/users/7982-dsc_0138.jpg

hij zit er wel tegen aan boven in, maar de beweging die de veren maken is zo miniel dat ik er nooit last aan ondervonden heb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.