Vespa-Ciao.NL
:: vraag over waterkoelingset…

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden vraag over waterkoelingset…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JL
    Topic starter

beste mensen ik kan aan een waterkoelingset komen die van polini… dus niet alleen de kop gekoeld maar ook de cilinder gedeeltelijk… de vraag is past mijn proma cc dan nog… ik zat te denken met dat voorste ophangpunt bij je tapeinden… me vriend (cittatuner) had alleen zo’n gekoelde kop en ze proma cc paste er nie meer onder!…

Monstercitta
      Bijdrager

Eigenlijk hoef je de voorkant niet eens vast te maken bij je tapeind. Als je achter goed vast kunt maken en bij uitlaat poort is perfect ik heb nog nooit bij tapeind vastgemaakt en nooit is een uitlaat van mij gepleurd. En wat heb jij liever 60 cc polini LC of zo’n proma uitlaatje:P Doe mij maar zo’n kitje

JL
        Topic starter

ja dat wel :D… liever LC kitje… maar khep nog geen antwoord op me vraag

barry
          Donateur

deze past absoluut,nog vragen?????Stel ze gerust.

Vincent Vario
            Bijdrager

De Proma past niet met de lc kit, de voorste ophang beugel zou je er af moeten zagen. Dan kan de uitlaat er wel onder zoals monstercitta zegt

barry
              Donateur

Dat is raar???????zouden de Belgische dan anders zijn dan de hollandse proma’s??????
                Klein plooitje & hij past perfect.

JL
                Topic starter

hier een foto van de kop

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

proma circuit past wel met de polini waterkit kop, met de eurocinldro niet. maar t past ook nog maar NET hoor!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

JL
                    Topic starter

juist ja maar hij past ook al is het NET en dat is ut belangrijkste :p bedankt 😉

Tonni
                      Moderator

Past zeker. De kop is niet groter als een standaard, alleen je koelslang komt er redelijk dicht bij langs.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

JL
                        Topic starter

nog een vraagje op een grillo past de polini radiateur niet, te weinig ruimte :boos… ik kan aan een eurocilindro radiateur kopen… wat is het beste denken jullie??

wheelieking89
                          Bijdrager

hmm dat is een bekent probleem waar zet-bevestig ik me radiateur

1 waar wind langs kan
                            2 veel luchtcirculatie
                            3 stevig bevestign
                            4 het liefste net bove je cillinder kop vanwege koelslangen 😉
                            5 je heb geen waterpomp dus verstop hem niet houw het zow kort mogelijk !!!

Tonni
                            Moderator

De Euro radiateur is dikker als de Polini, dus zal die dan wsch. ook niet passen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

joey636
                              Bijdrager

dan zou ik eens bij een autosloop kijken daar vind je vast wel iets wat je er wel voor kan plaatsen en het zal je niet veel kosten let wel goed op dat hij niet lekt dan heb je er niet veel aan maar gewoon even de tussen ruimte op meten en dan naar de sloop kijken of je iets kan vinden want een kleine olie radiateur werkt ook natuurlijk niet zo goed als een groterre maar het is beter als niks

JL
                                Topic starter

Tonni :
                                  De Euro radiateur is dikker als de Polini, dus zal die dan wsch. ook niet passen.

het gaat niet om de dikte maar om de lengte… normaal bij een ciao komen die ophangpunten van de polini radiateur overeen met de ophangpunten van de kabelgoot… bij een grillo zitten deze ophangpunten veel dichter bij elkaar

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.