:: Vraag over keuring Citta frame
-
R-CiaoTopic starter
Hallo, ik heb hier dus een Citta staan zonder kenteken en goed zichtbare framenummers, dus ik wil deze gaan keuren.
Alleen ik kan bij mijn Citta de voorvork zover draaien als ik wil, net als je bij een fiets het stuur helemaal rond kan draaien. Is dit erg? Of maakt dit niets uit?
Zitten die nokjes die er normaal zeg maar voor moeten zorgen dat dit niet kan aan het frame, of aan de voorvork? Want anders zet ik er wel een andere vork in.

erikbloemberg
dat met je voorvork maakt niks uit voor de keuring . het gaat erom dat ie niet te hard loopt en dat de remmen goed zijn, geen speling op enzo banden
zoefBijdrager
is heele strebge keurng zorg ook da je remmen niet tegen het gashandvat kunnenkomen ( mischien is het slim om hem eert door een brommerboer te laten nakijken als hij er dan niet heengaat ga je naar hem toe of zeg je bij de rdw dat de brommeroer zij dat eht zo goed wa
DylanDonateur
je gashendel mag zeker niet blijven hangen, (dit is bij mij wel namelijk), en hoe ken ik dit maken,
R-CiaoTopic starter
BromFreak666 :
je gashendel mag zeker niet blijven hangen, (dit is bij mij wel namelijk), en hoe ken ik dit maken,
Spuit eens wat WD40 tussen je gashendel dat zou wel moeten helpen.
DylanDonateur
nou dan denk ik toch dat het mijn gaskabel is, 😉
ik had hetzelfde, kwam er gewoon door met m`n citta. Speling in t balhoofd is trouwens ook geen afkeurpunt
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.