Vespa-Ciao.NL
:: voorwiel slaat naar links

Home Forums Techniek Framedelen voorwiel slaat naar links

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wannes
    Topic starter

Ik heb een klein probleem met mijn voorwiel alsk mij voorrem in pak slaat mijn wiel naar rechts dit vind ik niet normaal.
      en daardoor is er nog een klein probleem als ik rijd dan durft mijn fourche of voorwiel dansen kweet niet welk het is hopelijk kunnen jullie mij helpen.

en ja mijn voorwiel staat goed vast ik kan de bouten toch nie verder aandraaien.

heuvel85
      Bijdrager

je bussen in je voorovork zijn ruim..als je dan remt duwt hij je voorvork pootje weg..zodoende raakt jou wiel de voorvork..

ff een revisie setje erin dus!

wannes
        Topic starter

Maar de brommerzaak waar ik hem binnensteek heeft ze nagekeken en ze waren in orde zij hij?
          zouden er nog andere redenen kunnen zijn.

wannes
          Topic starter

maar is er al een how to voor de voorvork revisie want ik vind hem niet en is dit zeer moeilijk of niet want heb hier echt geen verstand van. Alvast bedankt dit bevestigd nogmaals wat ik dacht dat de brommerzaak waar ik ga een kwakzalver is.

hdev
            Bijdrager

ik had het laatst ook ik had die ty-ripes om de veren dan aantrekken en tussen bankschroef en dan weer aan trekken en dan er in zetten en als je wiel er dan in zit dan ty-ripes losknippen met een tangetje

gerard
              Bijdrager

hallo ik heb ook eens zo iets gehad toen was bij het kroonstuk bij die inbus bouten het kroonstuk gebroken dan is alle balans er uit dus kijk maar ff bij het kroonstuk rond om als daar een breuk zit is dat het probleem en ook gevaarlijk suc6 met de voorvork mvg

wannes
                Topic starter

ah ga ik direct eens doen maar ik heb ondertussen al een voorvork revisie setje besteld en een schommelas bus set dus deze dan ook maar eens opsteken is het op deze of de volgende voorvork zal nog iets laten weten bedankt voor de reacties:) hopelijk is het niet te ernstig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.