Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Voorvork Probleem ? :S
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door Dountill.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 september 2006 om 21:43 #124089
Hey
ik was vandaag aan het wheely’en, en toen ik weer neerkwam blokkeerde mn voorwiel.
Gelukkig reed ik niet zo hard meer dus de schade viel mee.. alleen weet ik nu niet waarom hij zomaar blokkeerde..
Voorvork heb ik eruit gehaald/ schoon gemaakt ect.
Als ik gewoon met mn achterrem ga remmen, blokkeert mn voorwiel ook……miss ligt het aan de veren in mn vork ?????
Gr
DR Ciaow15 september 2006 om 21:46 #136381als je je voorwiel eruit hebt en je houd de uit eindes van de vooras vast, kun je dan je wiel draaien of blokkeert het dan ? denk dat je vooras is krom gegaan door het neerkomen (kwam je hard neer?) en dat daarom de lagers zijn vast gelopen..
voorlagersetje kost max iets van 10 euro..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel15 september 2006 om 21:48 #136382misschien was die moe 😛 ? oww sorry 😀 😛
15 september 2006 om 21:50 #136383Herr FlicK :
als je je voorwiel eruit hebt en je houd de uit eindes van de vooras vast, kun je dan je wiel draaien of blokkeert het dan ? denk dat je vooras is krom gegaan door het neerkomen (kwam je hard neer?) en dat daarom de lagers zijn vast gelopen..voorlagersetje kost max iets van 10 euro..
Ja kwam best wel hard neer..
je hoorde iig een *Pang daar ergens. 😛
later ging ik nog e en keer wheely’en en daarna sloeg ie vast…Mja zou eerst even naar de lager’s enzo kijken dan.
gr
Dr Ciao16 september 2006 om 01:00 #136388Is niet het pinnetje van de veer wat in de remplaat valt eruit geschoten?Ik had dit een keer nadat ik hard inveerde en toen blokkeerde me voorwiel ook.
16 september 2006 om 10:17 #136390Kay :
Is niet het pinnetje van de veer wat in de remplaat valt eruit geschoten?Ik had dit een keer nadat ik hard inveerde en toen blokkeerde me voorwiel ook.Die zitten er nog goed in ..
Heb het net allemaal bekeken en het ziet er goed uit daar. :S
De kogeltjes kunnen toch niet zo ineens versleten zijn? Dan zou ie ook niet zo blokkeren…
mja ik ga verder met de speurtocht 😛16 september 2006 om 11:12 #136391misschien zijn het de schroeven die in je spatbord zitten van je oranje/gele plaatje. heeft een vriend van mij ook eens gehad toen hij over een drempel reed vol op zijn bek, zag trouwens wel lache uit:D
16 september 2006 om 11:40 #136392cittadriver :
misschien zijn het de schroeven die in je spatbord zitten van je oranje/gele plaatje. heeft een vriend van mij ook eens gehad toen hij over een drempel reed vol op zijn bek, zag trouwens wel lache uit:DProbleem gevonden !
Ik had gister zon Jaguarbeeldje op mn voorspatbord gemaakt, en die boutjes die erop zaten waren best lang..
Mja maakt niet zoveel uit dacht ik..
Zonet keek ik ff naar die boutjes, die waren er dus krom door gegaan.
Thanks cittadriver
😀16 september 2006 om 12:47 #136393hahahahaha mooi dit, gaan allemaal uit van het moeilijkste, en wat is het probleem, geweldig !!

mooi dat je er uit bent nu 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.