Home › Forums › Mening & ervaring › Voorvorken › Voorvork Ciao
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door svb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 september 2008 om 07:13 #149052
Mensen nog enige ervaringen met een redelijk voorvork, ik heb tot tweemaal toe al een imitatie voorvork gehad van EBR, maar na een loop van tijd trekt het allemaal beetje krom.
22 september 2008 om 07:40 #154885EBR ziet er mooi uit op de foto’s maar het is gewoon rommel, gemaakt van zacht blik en opgesmukt met een slechte kwaliteit chroom.
Of te wel, zonde van je geld. :boos
Volgens mij is een voorvork uit een mountainbike beter en sterker en helemaal de duurdere uitvoeringen met gasdempers en schijfremmen en vind ze zelf persoonlijk ook nog mooier ook.
TICKLING BARN22 september 2008 om 13:00 #154886Kan je een linkje plaatsen, vanwaar je die voorvorken kan bestellen. Of misschien een linke van een voorvork waar jij erg tevreden over bent.
EBR staat er dus al best om bekend dat het slecht is?
22 september 2008 om 13:10 #154887
Tom ciaoNou, slecht
Hij rijdt opzich goed
Ik heb toch nog van niemand gehoord dat die onder het rijden uit elkaar is gevallen ofzo.
Je kunt ook een voorvork van een Tomos a35 of van een Bravo (oud model) erin zetten30 november 2008 om 23:49 #154890ik ben op zoek naar een voorvork die zonder aanpassingen (of weinig) op de vespa ciao kan.
aangezien dat je bij de tomos a35 voorvork ook nog moet lassen, daar begin ik niet aan.
welke voorvork is dan wel handig?
stuur maar een PM.30 november 2008 om 23:51 #154891ebr telescoop voorvork
ik heb nog een te koop. is helemaal perfect. geen roest of niks. een paar gebruikerskrasjes en dat is het1 december 2008 om 06:43 #154892
gido-vespaof je moet je frame wat aanpassen en een ebr van een puch er in zetten heb ik ook gedaan! die zijn wel een stukje lager ;)dus als je een racer maakt is het perfect
1 december 2008 om 09:00 #154893Tom ciao :
Nou, slecht
Hij rijdt opzich goed
Ik heb toch nog van niemand gehoord dat die onder het rijden uit elkaar is gevallen ofzo.
Je kunt ook een voorvork van een Tomos a35 of van een Bravo (oud model) erin zettenZou er nog eens bij moeten komen dat ie uit elkaar valt:P Echt rommel die voorvork.. 100 euro voor iets wat helemaal scheeftrekt:con Toen ik hem binnenkreeg zaten er op bepaalde plekken al beetje roest op, toen ik hem erin zette stond mijn wiel helemaal scheef en het voelt helemaal niet stevig ofzo tijdens het rijden…
1 juni 2009 om 18:16 #15488867devil67 :
ik ben op zoek naar een voorvork die zonder aanpassingen (of weinig) op de vespa ciao kan.
aangezien dat je bij de tomos a35 voorvork ook nog moet lassen, daar begin ik niet aan.
welke voorvork is dan wel handig?
stuur maar een PM.Zet er een voorvork van een honda cammino in zeer stevig en niet veel werk 8)
20 mei 2010 om 14:57 #154969Je kan natuurlijk ook met wat aanpassingen een Citta vork erin doen,
is zelfs een how-to over 😉20 september 2011 om 19:57 #154977of de ciao vork met bronze bussen monteren en de open delen aan de binnekand dicht lassen
daar knapt hij flink van op! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.