Vespa-Ciao.NL
:: Voorvork Ciao

Home Forums Mening & ervaring Voorvorken Voorvork Ciao

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ydereen
    Topic starter

Mensen nog enige ervaringen met een redelijk voorvork, ik heb tot tweemaal toe al een imitatie voorvork gehad van EBR, maar na een loop van tijd trekt het allemaal beetje krom.

Crullie
      Donateur

EBR ziet er mooi uit op de foto’s maar het is gewoon rommel, gemaakt van zacht blik en opgesmukt met een slechte kwaliteit chroom.

Of te wel, zonde van je geld. :boos

Volgens mij is een voorvork uit een mountainbike beter en sterker en helemaal de duurdere uitvoeringen met gasdempers en schijfremmen en vind ze zelf persoonlijk ook nog mooier ook.

TICKLING BARN

Ydereen
        Topic starter

Kan je een linkje plaatsen, vanwaar je die voorvorken kan bestellen. Of misschien een linke van een voorvork waar jij erg tevreden over bent.

EBR staat er dus al best om bekend dat het slecht is?

Tom ciao

Nou, slecht
            Hij rijdt opzich goed
            Ik heb toch nog van niemand gehoord dat die onder het rijden uit elkaar is gevallen ofzo.
            Je kunt ook een voorvork van een Tomos a35 of van een Bravo (oud model) erin zetten

67devil67
            Bijdrager

ik ben op zoek naar een voorvork die zonder aanpassingen (of weinig) op de vespa ciao kan.
              aangezien dat je bij de tomos a35 voorvork ook nog moet lassen, daar begin ik niet aan.
              welke voorvork is dan wel handig?
              stuur maar een PM.

sombrero
              Bijdrager

ebr telescoop voorvork
                ik heb nog een te koop. is helemaal perfect. geen roest of niks. een paar gebruikerskrasjes en dat is het

gido-vespa

of je moet je frame wat aanpassen en een ebr van een puch er in zetten heb ik ook gedaan! die zijn wel een stukje lager ;)dus als je een racer maakt is het perfect

Bartjee
                  Donateur

Tom ciao :
                    Nou, slecht
                    Hij rijdt opzich goed
                    Ik heb toch nog van niemand gehoord dat die onder het rijden uit elkaar is gevallen ofzo.
                    Je kunt ook een voorvork van een Tomos a35 of van een Bravo (oud model) erin zetten

Zou er nog eens bij moeten komen dat ie uit elkaar valt:P Echt rommel die voorvork.. 100 euro voor iets wat helemaal scheeftrekt:con Toen ik hem binnenkreeg zaten er op bepaalde plekken al beetje roest op, toen ik hem erin zette stond mijn wiel helemaal scheef en het voelt helemaal niet stevig ofzo tijdens het rijden…

scheuren_007
                    Bijdrager

67devil67 :
                      ik ben op zoek naar een voorvork die zonder aanpassingen (of weinig) op de vespa ciao kan.
                      aangezien dat je bij de tomos a35 voorvork ook nog moet lassen, daar begin ik niet aan.
                      welke voorvork is dan wel handig?
                      stuur maar een PM.

Zet er een voorvork van een honda cammino in zeer stevig en niet veel werk 8)

Poelll13
                      Bijdrager

Je kan natuurlijk ook met wat aanpassingen een Citta vork erin doen,
                        is zelfs een how-to over 😉

svb
                        Bijdrager

of de ciao vork met bronze bussen monteren en de open delen aan de binnekand dicht lassen
                          daar knapt hij flink van op!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.