Vespa-Ciao.NL
:: voorvork

Home Forums Techniek Opvoeren voorvork

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jamie
    Topic starter

zou een tomos voorvork op een ciao passen want dat ziet er wel strakker uit:P

edje
      Bijdrager

een tomos voorvork a35 ofzoiets was ut moet met paar aanpassingen passen
        heb k gehoord of bijna geen aanpassingen;)

pier
        Bijdrager

jups die past 🙂

Jamie
          Topic starter

ik vind dat echt gaaf die originele vind ik een beetje saai als je weet wat ik bedoel en die stangen van de tomos aan de voorkant zijn echt gaaf op de ciao:P

R.oel !

kijk maar in mn “special”, in mijn ciao zit ook een tomos a35 vork, je moet alleen een pinnetje lassen zodat je rempot niet meedraait.. bij tomosssen zit die wat hoger dus zul je er eentje zlef op moeten lassen

.-{2F4OV}-.

Je kunt ook de EBR Chrome voorvork erin doen. Is voor vespa en je hoeft niks aan te passen.
                Plus hij ziet er nog supervet uit ook:D

http://mopshop.de/shop/product_info.php?cat0=441&cat1=496&cat2=1712&cat3=YWxs&products_id=11092&osCsid=a29c9956978266005b679b850e1069b0

kartingbob

Ik heb vandaag nog de tomos voorvork in de Ciao gepast…
                  Het kan er is een kleine aanpassing voor nodig…
                  Het gaat misschien niet helemaal hoe het hoort maja hij zit:P…

Je neemt als eerst het kroonstuk van de tomos… Gebruik een balhoofdstel van een ciao… Je moet de balhoofdpen van de tomos wel iets snijen met de balhoofmoer van het balhoofdstel van de ciao… zorg ervoor dat je dit zorgvuldig en vooral neit te gehaast doet,, want ja tomos voorvorken staan neit bekend om hun stevigheid.

Luister ook niet naar je bromboeren, want 1tje van mij wilde me geen balhoofdstel verkopen, omdat ik hem verteld had wat ik ermee van plan was…:S

Jamie
                  Topic starter

hoe heet het ik kan toch ook een voorvoork van een si nemen?

kartingbob

Non… balhoofd is stuk breder,, gaat je niet lukken of je moet gewoon teveeel aanpassen… wat het neit waard is..

PoliniCiao
                      Bijdrager

Ik heb een Nieuw model Bravo vork van 1996. Ciao balhoofd (GOED!!!) opgelast en een plaatje gemaakt voor de rem vast te houden. Zit goed geen speling en ziet er machtig uit!
                        Upside-down stijl 😉

Jamie
                        Topic starter

ahh ik ga denk ik met een tomosvoorvoork ff lopen rotzooien=)

kartingbob

Als je hulp nodig hebt, voeg me toe 421678@student.inholland.nl en ja dat si gewoon msn:P

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.