Vespa-Ciao.NL
:: Voorstellen TifSi

Home Forums Algemeen Even voorstellen Voorstellen TifSi

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
  • 2

TifSi
    Topic starter

Hoi allemaal,
      Ik heb al meer als 15 jaar een Tiffany en een Vespa Si snor en sinds kort een Ciao brom.
      Vroeger voor het hele kenteken gebeuren ook een stuk of 10 citta’s nog een Si een Ciao en een bravo, vergeet ook vast nog wel wat… 🙂
      Lees al jaren hier op het forum, veel weetjes van op gedaan, dank daar voor.

Met vriendelijke groet,

Jan

Edjuh
      Bijdrager

Welkom!

Als eigenaar van een (niet afgebouwde) tiffany ben ik benieuwd naar jouw foto’s.

zevenenergie
        Donateur

Welkom op het Vepa Ciao forum, Jan!

Het is fantastisch om te horen dat je al zo’n ervaren verzamelaar bent van deze iconische brommers. Met meer dan 15 jaar ervaring en een indrukwekkende collectie van Tiffany en Vespa Si snorren en een nieuwe Ciao, lijkt het alsof je een echte brommerkenner bent!

We zijn blij om te horen dat je al zo lang bezoeker bent van ons forum en dat je veel nuttige informatie hebt opgedaan door onze discussies te volgen. Bedankt voor je bijdrage!

We hopen dat je veel plezier zult hebben bij het delen van verhalen en het uitwisselen van informatie met onze gemeenschap. Wij kijken ernaar uit om je bijdragen en ervaringen te lezen!

Met vriendelijke groeten, Het Vepa Ciao forum-team

(bestaande uit alle members, moderators, beheerders, donateurs, sponsers oud gedienden en wie ik allemaal vergeten ben) .En niet te vergeten onze hulp bij pech expert  Wim.

TifSi
          Topic starter

Hartelijk dank voor het warme welkom 😀

Foto’s van mijn tiffany heb ik momenteel niet, maar hij is nog exact zoals op de folder blauw , geen roest, ook niet in de 2 bekende gootjes, en loopt keurig 26.
            Alleen heeft hij in het verleden van de vorige eigenaar een nieuwe witte laklaag op de spatborden gekregen, de originele lak op de spatborden bij vrijwel alle Tiffanys was niet heel best.

TifSi
            Topic starter

Screenshot_20230205_225149_Gallery

TifSi
              Topic starter

Alleen die leuke blauwe jasbeschermertjes heb ik nog nooit gezien.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.