Goededag,
Ik kom vanuit de regio Utrecht. Komend jaar de 30 aantikken en weer volop bezig in het jeugdsentiment. Op dit moment staat het lekker geschorst en kan ik rustig aandoen. Mijn brommertjes;
Vespa S50:
Helemaal opnieuw opgebouwd na het laten stralen en spuiten. Hierna met 90% nieuwe onderdelen opgebouwd. En voorzien van een 80cc met Naruku nokkenas. 
Vespa Si:
Dit is de brommer die ik al 11 jaar (uit mijn hoofd) in bezit heb. Hier is alles ook mee begonnen. Deze brommer heb ik na 4 jaar weer eens tevoorschijn getoverd met het idee hem op te knappen. Inmiddels wel lopend met een gereviseerd 65cc blokje.
Vespa Si:
Gekocht voor een habbekrats voor de onderdelen en zonder kenteken.

Gilera Citta:
Paarse Citta voorzien van een 65cc. Deze brommer kon ik voor een mooie prijs ophalen en met het idee hem op te knappen en misschien in de verkoop te doen.

Gilera Citta:
Oranje Citta . Ooit met een spuitbus gespoten voor de lol door de vorige eigenaar. Kon ik voor niet te gek kopen en ook met het idee deze volledig te restaureren en te bouwen naar een “Funny” . (Nog niet aan begonnen)

Gilera Citta:
Zwarte Citta zonder kenteken. Gekocht voor de onderdelen om de paarse en oranje Citta’s te voorzien van ontbrekende/ reserve onderdelen.

Vespa Ciao:
Een hobbyproject, ik wil deze ombouwen naar een BMX-Look en ben al aardig op weg op het moment maar het zit me nog niet naar de zin.

Voorzien van 3 Citta’s,2 Si’s, 1 Ciao en een Vespa S50