Vespa-Ciao.NL
:: Voorlicht Bravo

Home Forums Techniek Elektrisch Voorlicht Bravo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

MatthiasDM
    Topic starter

Hallo iedereen,

Heb een tijdje geleden een bravo gekocht die nogal afgebeuld was. Mijn plan was om deze volledig te renoveren. Dit is tot nu toe aardig aan het lukken, blok revisie gedaan, volledig opgeschuurd en terug gelakt.
      Echter bij de labeling van men koplamp is het fout gegaan. Ik had de bekabeling mooi van labels voorzien zo dat ik deze gemakkelijk terug in elkaar kon krijgen. Bij montage is bij de kabelboom en al de andere kabels na genoeg elk label eraf gegaan door deze door kleine gaten te duwen.

Zou het mogelijk zijn om een fout van de binnenzijde van de koplamp of zo te maken?.

Met vriendelijke groeten

Matthias De Maeyer

Guido
      Donateur

Piep ze gewoon door.

MatthiasDM
        Topic starter

Ik heb eens door gemeten:

De stekker die uit het motorblok komt ( drie aansluit pinnen) geeft 20v, 12v, en 8v. Ik weet niet of dat dit normaal is? Ben ook te weten gekomen dat mijn massadraad (of aardingsdraad) te veel weerstand heeft ,3 Ohm omgerekend wilt dat 7v verlies zeggen op de draad, waardoor mijn lichten nooit kunnen branden.(Als ik deze al goed zou aansluiten)

Een raar fenomeen is dat één van mijn voedingskabels , de gele soms 12v door geeft en soms helemaal niks. Ik heb deze draad ohms door gemeten, deze gaf geen verhoogde weerstand is dus ohms in orde.

Weet niet wat ik nu moet doen buiten mijn massa kabel vervangen. ( Heb gemeten op de massa aansluiting en die was goed genoeg)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.