Vespa-Ciao.NL
:: Vonkt maar start niet?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vonkt maar start niet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

hallo mensen,

vanwege me kapotte vario rij ik nu weer poelie 80,
      zit nu ook een 13/13 op mn ciao met sproeier 66.

laatst had ik debrommer lopend, en alles ging goed, op begeve moment heb ik de startveertjes uit me koppeling gehaald en zo doet ie t niet meer, je hoort dat ie aanwil, maar dan wil ie net niet. dus ik de startveertjes weer erin gezet en alles beetje opgeschuurd en ontvet, maar hij doet het niet. de startveren grijpen wel aan.

wat kan dit zijn? heb al andere bougie geprobeerd en cp’s staan op 0.45, valse lucht ook gecheckt.

wat heb ik over het hoofd gezien? (hij heeft dus wel al gelopen met poelie, ik denk zelf iets met me koppeling)

grtz

Joris

Once you go vario, you go straight back to poelie:P

dieseltank
      Bijdrager

startsigmenten verkeert om er in terug gezet?
        :con

Tonegido
        Bijdrager

Grijpt hij wel aan, heeft hij wel compressie ?

Anoniem

dieseltank :
            startsigmenten verkeert om er in terug gezet?
            :con

haha:P nee zo stom was ik ook weer niet bezig, maar ze grijpen wel degelijk aan. ik vind het raar want hij heeft gewoon gelopen laatst met poelie(even rondje voor mn huis want lag overal sneeuw en me achterrem doet hetniet:P)

ik heb de segmentjes redelijk grof geschuurd, en ontvet met wasbenzine, alles stofvrij gespoten met de compressor.
            ze grijpen dus wel aan, het lijkt alsof ie start, maar uiteindelijk doet ie t net niet. zou het kunnen dat de segementen niet meer teruggrijpen?

alvast bedankt voor de hulp;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.