Vespa-Ciao.NL
:: VoNcKjE’S brommers

Home Forums Perso’s Projecten VoNcKjE’S brommers

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Hey kevin jonge:D

Tog eindelijk n perso aangemaakt:lol Die blauwe stuurrol staat idd zeer mooi=)

Kom nog es n keer langs.. dan praten we verder:thumb

N!CKs

jah, in samenwerking met mij heeft hij een special aangemaakt. maar hij is al verplaats naar perso’s. ik weet niet waarom maarjah, kan ik ook niks aan doen:(

VoNcKjE
        Topic starter

TimoO_ :
          ik denk dat als je het terugzet dat je dan een waarschuwing krijgt en dat ze hem weer terugzetten naar perso.

verder vind ik het echt een vet brommertje! ik geef groot gelijk aan barry, alleen moet je wat aan dat voetenplankje doen :P. wees er maar zuinig mee!

er zit meestal ook un ander voeten plaatje op meetstal un zwarte:D

N!CKs

de special ziet er al goed uit. maar vonckje en ik gaan samen nog een keer de special helemaal compleet maken en mooier indelen:D

VoNcKjE
            Topic starter

jaja zodra ik mijn vario goed hep kom ik met de geele ciao na jou:D

hansieb
              Moderator

VoNcKjE :
                weet jij toevalig wie die verplaatst heef?:?

Heb ik gedaan.

Waarom , ik vind het geen special waardig.

Ik zie nu een brommer met een evo engine en niet echt iets van scratch met unieke dingen of iets heel vets. Een perso is ook echt niet minder hoor….. maar de special sectie van de site horen gewoon de paradepaartjes te staan.

Op andere fora’s is dit ook gewoon zo daarom zijn er regels opgesteld, maar er valt altijd over te praten waarom denk jij dat het een special is ?

Ik let er gewoon samen met thomas de laatste tijd een beetje op zodat niet iedereen hem maar special plaatst , terwijl er alleen de spuitbus is over gehaald en een vario is onder gekwakt bij wijze van spreken.

Hopelijk begrijp je het maar een perso is echt niet minder waardig hoor , voor verdere vragen ken je me een pmetje sturen.

N!CKs

jah, wij dachten al. maar we zijn ook nog niet klaar. over een weekje ongeveer komt vonckje naar mij en dan maken we heel de special toppie:thumb met datum ertussen van het gele project en nog een beter indeling enz.;) dus over een weekje ongeveer ziet het er wel uit als een echte special=)

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.