- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door N!CKs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 juli 2007 om 14:28 #284036
ik ben duz kevin (VoNcKjE) ben 17,
ben op me 13e begone met brommers en scooters en schakels:D. ben begone met un puch nrg die ik goedkoop kon kreige. de scooter liep toen al bes hard liep langs de auto +-90km=).
er zat een 70cc onder met 17.5mm caberteur,en een yasuni c16 uitlaat en en een race vario;).
na daar 2 maande op gerede te hebbe wou ik hem tog sneller:con, toen benk gaan kijke voor grotere caberteur,race krukas,andere achterkopeling en power filter. dat alemaal gemonteert liep de scooter zeer goed=) maja toen reed ik met un vriendin achterop tegen een vrachtwagen:'( toen was de lol er voor een half jaar vanaf toen kon ik aan een puch z one kome die gekocht liep niet die gemaakt en wat ermee gaan crosse:), maarja de puch liep niet woe ik het wou duz ma verkocht en een schakel gekocht een honda mt5 die liep een km of 80 setup is niet bekent omdat ik er nooit iets aan hep gedaan,derna volgde een vespa ciao met 50cc een leovinci krul en 13/13 die liep ongeveer 60:) daar hep ik een paar maande mee gerede en toen ook weer verkocht toen wou ik weer een scooter dat werd een yamaha neo’s:D met 70cc malossi mhr replica 19mm caberteur polini vario en kopeling een gianelie shot uitlaat en een dopler race krukas en een race onsteking van malossi=) de scooter trok zo hard dat ik der nisk meer aan wilde doen maarja na 2 maande was het glad ging k onderuit scooter flink in mekaar:'( duz maar weer verkocht toen hep ik maar weer een puch maxi gekocht met een snelle setup:D dat was 80cc metrakit 19mm en een homoet uitlaat maxi trok gewoon wheelys:D maarja wou tog weer een vespa duz de puch geruilt tege een vespa ciao met speedengine 80cc polini en 13/13 en een handmade was leuke ciao maarja iedereen die ik kon had scooters duz ja toen moest de vespa wijken voor weer een scooter vespa verkocht scooter gehaalt weer een yamaha neo;s met 70cc airsal 17.5mm caberteur yasuni r uitkaat en ene polini vario;) daar even mee gerede toen een mt5 gekocht met 70cc zeta en 18mm caberteur en proma uitlaat liep leuk maarja na een valpartij was die sgeef duz maar een suzuki tsx gekocht die opgeknapt en 50snel met proma uitlaat opgeset die ook in mekaar gerede en toen alleen nog ma vespa’s gehad
mijn oude vespa had ik gekocht voor onderdelen en tot ik de snor had wat mee te rijde
de snor vespa (is nu de racer) toen ik hem kocht
weer toen ik um kocht(racer)
maar us begone met opvoere:60cc dr 13.13 pinasco vliegwiel simonini racing
met kappen erop
met de polini sp en ebr
weer met sp en de ebr
vespa buite met speedengine polini w poort 13/13 pinasco vliegwiel getunde krukas en simonini racing
de racer net gespoote
racer net de stikkers erop geplakt en ff voor foto kappen erop
racer met stuurrol=)
mijm racer zonder blok
de racer met un onbekende uitlaat voor mij staat wel leovinci op
speedengine met 80cc pinasco
racer met sp
racer met top one
racer met blauwe kappe
racer met blauwe kappe
paar wieletjes
de geele ciao hoe ik hem kocht
ff wieletjes erin geset
aant sguure en plamuure
aant sguure en plamure
aant sguure en plamure
de wielen van de geele ciao net droog
de geele ciao net droog
de geele ciao aant opbouwen
weer wat verder met opbouwen
zo die zit in mekaar
paar uitlaatjes van mij
weer die paar uitlaatjes
de sp
evo met avronic
cab van evo

speedengine gepolijst een beetje
speedengine met 70cc dr evo
mu superbravo half gesloopt
me racer met vario en weer de achterkant erop omdat iemand achterop moest6 juli 2007 om 14:36 #448768Je verhaal is maar half…af.
Vertel maar iets over de ciao’s die je nu hebt.
En foto’s.:D6 juli 2007 om 14:50 #448769
!Japieoh!_!Ciao!K ben het eens met HELLRAISER, vertel iets over wat je nu aan het doen bent en zet er foto’s bij!
6 juli 2007 om 14:51 #448770die fotos kome nog kan niet alles te gelijk
6 juli 2007 om 15:13 #448771de foto’s staan erbij, nu alleen de tekst nog bij de foto’s schrijve;)
6 juli 2007 om 15:21 #448772
N!CKsziet er goed uit vonckje

het duurde lang voor dat ik de foto’s erop kreeg en een keer viel ook nog alles weg, maar ze staat er nu op dan kan vonckje zijn verhaal onder de foto’s gaan zetten:D
als ik nog wat foto’s erop moet zetten mail maar of zeg het op msn;)6 juli 2007 om 16:31 #448774mooi 😉
ligt het aan mij of staat die racer op MP ?(ik pm je ff over die gele ciao 😉 )
6 juli 2007 om 16:42 #448775
N!CKsjah, die racer staat op MP.
6 juli 2007 om 16:57 #448776ja die racer staat op mp maar k weet nie meer of ik um weg doe kreig aleen ma lage boden duzja:|
6 juli 2007 om 17:15 #448781
!Japieoh!_!Ciao!Ziet er heel goed uit!
6 juli 2007 om 17:25 #448782dankju:D
6 juli 2007 om 17:40 #448783Staat super die tint blauw met die chromé onderdelen.Pas maar op,want zo te zien rijdt je alles in elkaar & dat zou echt zonde zijn.
6 juli 2007 om 17:45 #448784dankje:Dja hijs in het echt nog mooier 😀 en op de racer ben ik erg zuinig=) alleen iemand heef mijn special na perso verplaats weet iemand woe ik dat weer terug kreig?
6 juli 2007 om 17:47 #448785ik denk dat als je het terugzet dat je dan een waarschuwing krijgt en dat ze hem weer terugzetten naar perso.
verder vind ik het echt een vet brommertje! ik geef groot gelijk aan barry, alleen moet je wat aan dat voetenplankje doen :P. wees er maar zuinig mee!
6 juli 2007 om 17:50 #448786weet jij toevalig wie die verplaatst heef?:?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.