Vespa-Ciao.NL
:: Voetrem maken.

Home Forums Techniek Opvoeren Voetrem maken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

Goedeavond, op mijn nieuw project wil ik een voetrem monteren. maar hoe kan ik dit het beste maken? ^

heeft iemand hier uitleg over, of een paar bijpassende foto’s?

Ciao!

SjoerdCiao
      Donateur

Ik heb hierzelf ook lang na gezocht, en kon ook niks vinden, AA-T Racing gaat het nu ook maken;)

Pm hem anders eens

Bas94
        Topic starter

ik heb wel een idee, ik zal het even proberen te tekenen. Mn paintSkills zijn niet groot :con

Edid:

Maw, een (kick) pedaal, monteren op de orginele voetsteun as. en het pedaal aanpassen zodat hij vast blijft op de as blijft, een remkabel die loopt naar het achterwiel en zo kan functioneren?

SjoerdCiao
          Donateur

daar heb ik ook over nagedacht, maar in de praktijk is het erg lastig(eigen menig)

JuSTus
            Bijdrager

Je moet een stangetje naar beneden maken daar het voetrem pedaal aan vast maken en vanuit de pedaal naar dat stangetje een goeie veer maken zodat hij ook weer terug veert. Of vauit het pedaal naar de achterbrug!

AA-T
              Sleutelbeheerder

Oh, sinds wanneer gaat Alex (AC RACING) er ook 1 maken dan?
                Zal het er vanmiddag nog even met hem over hebben 😛

Nee even serieus, het principe voetrem bestond een tijdje terug ook al voor onze brommers.
                Ten minste, iig voor citta, er is destijds dus ook een plug&play setje van gemaakt.
                Laat ik nou net, gewoon heel toevallig nog zo’n setje hebben liggen.

Helaas, hij is niet voor de verkoop, maar ben best bereid dat ding even te monteren zodat jij kan zien hoe of wat en je misschien een idee op doet hoe jij hem het beste kan bouwen.
                (moet je me wel eventjes een dag geven want ben vanavond pas weer terug)

mrtn
                Donateur

Ik kan eventueel nog wel aan minstens 2 nieuwe setjes voetremmen komen.

AA-T
                  Sleutelbeheerder

Laat in dat geval maar weten wat je doet..
                    Als je namelijk een nieuwe koopt, ga ik niet de moeite nemen hem voorbarig te monteren.

Edit:
                    Vanwege een ander geopend topic waarin dezelfde vraag werd gesteld:
                    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=312166#312166
                    Mocht je er nog het fijne van willen weten moet je hierin mn post ff lezen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.