Vespa-Ciao.NL
:: Voet rem probleem

Home Forums Techniek Problemen oplossen Voet rem probleem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Topic starter

Ik heb een voetstep setje kunne bemachtigen, maar ik mis die ijzeren stang!
      Weet iemand hier een oplossing voor?

Vincent
      Donateur

Stuk betonijzer 8mm op maat maken. Dan op de uiteinden boutjes dwars erop lassen die in de hevels passen. Dan door middel van een borgmoer op de hevel bevestigen maar niet strak aandraaien zodat ze nog vrij rond kunnen bewegen.

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan bij mijn brommer en dat werkte perfect.

Citta-ciao
        Topic starter

Heeft u dat stangetje nog liggen dan?, anders zou ik dat graag overwillen nemen,

mvg

Crullie
          Donateur

http://www.jmpbonderdelen.nl/zundapp-onderdelen/mechanisch/remdelen/remstang-zundapp-oud-model.html

Denk dat je met een Zündapp of Kreidler remstang al aardig in de buurt komt.
            Of in plaats van een stang een kort instelbaar remkabelje gebruiken (ook zelf maken).

TICKLING BARN

Vincent
            Donateur

citta-ciao12 :
              Heeft u dat stangetje nog liggen dan?, anders zou ik dat graag overwillen nemen,

mvg

Deze zit nog op de brommer en wordt nog gebruikt. De lengte verschilt ook per achterbrug.

Crullie :
              Of in plaats van een stang een kort instelbaar remkabelje gebruiken (ook zelf maken).

Kabeltje zal niet werken. Je moet duwen, niet trekken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.