- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door vlrop.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 september 2009 om 09:40 #284180
Omdat ik heb besloten om mijn brommer toch niet te verkopen , maak ik maar eens een perso aan.
Het is begonnen toen ik 1 jaar geleden een vespa ciao wilde kopen.
Ik had zitten zoeken op internet , maar ik vond niks.
Toen kreeg ik een tip van een oom , hij kon nog iemand die een vespa had staan.
toen ik ging kijken bleek het een si te zijn.
Ik vond hem mooi en kocht hem.Ik heb de hele brommer toen uitelkaar gehad en opnieuw gespoten.
Daarover heb ik een jaar gedaan ( had geen haast was 15 ).
een maand geleden heb ik een snellere setup eronder gelegd maar die is nu kapot gegaan .Dus nu komt er een speedengine aan en de Polini 46 mm cilinder.
hier alvast een paar foto’s.

Zo zag hij eruit toen ik hem kocht 🙂 .
]Bijna klaar :D.

KLaar.
Binnenkort update over mijn speedengine i.c.m 46 polini.
7 september 2009 om 09:50 #438672dat is nogal een een verbetering van het orrigineel
goed bezig7 september 2009 om 11:17 #454222veel beter tov orgineel een si die ik hier heb staan ziet er precies zo uit zoals de jouwe standaard was 😉 mooi kleurtje en setup moet ook goed vooruit gaan :p
7 september 2009 om 13:53 #454225Mooie si

idd veel mooier dan dat ie wasMaaar ik vind simo racing niet zo goed staan,
naar mij mening een beetje te kort
Maarjah ieder zijn eigen smaak.7 september 2009 om 15:22 #454228🙂 bedankt voor de positieve reacties, het is trouwens een simo circuit , de eerste bocht lijk verdomd veel op die van een proma cc, ik vind hem wel goed staan maar dat maakt niks het is wat je zegt. iedereen zijn eigen smaak.
7 september 2009 om 20:21 #454235grappige de veer om de uitlaat op spanning te houden :!
geef je hem ook nog een naam….: Green Bastard 😀
7 september 2009 om 20:23 #454236@ crossfreak ; die veer die helpt wel veel hoor , maar wel leuk klusje om die te spannen :con
En een mini-update ik heb mijn speedengine met 80cc polini besteld bij jmpb!.
7 september 2009 om 22:18 #454242Net si tje.
Alleen die uitlaat vind ik niet mooi en tevens van horen zeggen presteert die ook niet.
Misschien nog even een andere leuke uitlaat scoren ?
8 september 2009 om 11:09 #452971mooie si, jij bent een vriend van Marc Smeets hea? Ik ken marc ook 😛 en heb zelf een ciao’tje. Maar om eerlijk te zijn vind ik slick banden mooier staan op deze brommer dan swallow banden 😉
gr
8 september 2009 om 15:10 #454251ja ik ben die vriend van marc 😛 , ja ik had eerst slicks erop maar in het rubber zat een fout . dus had ik swallows gehaald.
ben nu het wachten op de mail van jmpb dat het pakketje verzonden is 🙂@ Hansieb ; hmm , ik vind hem redelijk goed presteren hoor , trekt niet super vanuit stilstand maar vanaf 20 Km/u een enorme boost helemaal naar de top .
gr kenny
8 september 2009 om 17:15 #454254Mooie SI heb je daar! de uitlaat zou ik eerlijkgezegd ook vervangen door een andere, een si is al zo lang en dan zo’n klein krulletje erop…
Ik ben trouwens wel een fan van het geluidje wat uit die pijp komt, erg apart:)8 september 2009 om 18:45 #454255Yes, mail ontvangen van JMPB dat de zooi verzonden word 😀
ja leuk geluidje komt er idd uit die pijp G-No.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.