Vespa-Ciao.NL
:: Vliegwiel wil niet vast

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vliegwiel wil niet vast

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LouisG
    Topic starter

Zoals de titel zegt heb ik met mijn ciao het probleem dat mijn vliegwiel niet vast blijft zitten. Telkens als ik de koppeling afhaal zit het vliegwiel los op de krukas. Heb al andere spies geprobeerd maar helpt niet. Spiebaan is trouwens nog goed.
      Mvg
      Louis

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Probeer een ander vliegwiel, die is denk ik rot.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

TimoO_
        Donateur

draai je hem wel aan met een afstandring tussen de koppeling en t vliegwiel?

AC RACING
          Moderator

is wel vervelend, maar zal toch verder niet hinderen neem ik aan ?! aangezien je vliegwiel wel weer vast wordt gezet door je koppeling , op het moment dat je die er weer op monteert.

en heb je trouwens wel dat ringetje tussen je koppeling en je vliegwiel zitten??

LouisG
            Topic starter

jazeker dat ringetje is er,en zit ook juist gemonteerd.Dus dat kan verder geen kwaad ofzo?

goedguus
              Bijdrager

heb je al stukje gereden dan? ik had dat ook maar nadat ik een stuk gereden had zat hij wel goed vast..

G-no
                Donateur

toevallig een top racing krukas? ik had er een zitten in een speedengine die ik gekocht had, daar kon ik ook aandraaien wat ik wilde, ik kon het vliegwiel zo er weer afpakken. ook meerdere vliegwielen geprobeert dus daar lag het niet aan. uiteindelijk krukas vervangen door een originele piaggio en het zooitje zat weer super!:thumb

m^rtijn

even inslijpen met klep slijp paste…
                    zit gegarandeerd muurvast!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.