Vespa-Ciao.NL
:: vliegwiel verlichten

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden vliegwiel verlichten

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Alex
    Bijdrager

hmz jullie hebben wel allemaal lichte vlieg wieletjes hoor die van mij is 1200 gram maar jah moet nu tog zoizo een nieuwe hebben duz wie heeft er nog 1 die goed is

Turbo Tommy
      Bijdrager

Heeft polini niet nog een lichter vliegwiel?

GreetZzZz Tom

Frenkie
        Bijdrager

Nee

Cobra
          Bijdrager

en, werkt dat nu, gaten groter maken.
            want ik heb er nu eentje van 1310 (superbravo) en dat schiet niet op.

Ties
            Bijdrager

twerkt zeker…het word lichter…maar je moet het wel goed doen…ongebalanseerd vliegwiel heb je geen ruk aan….

Vespaflappie
              Bijdrager

Cobra :
                en, werkt dat nu, gaten groter maken.
                want ik heb er nu eentje van 1310 (superbravo) en dat schiet niet op.

Jij moet goed uitkijken…Je hebt elektronische ontsteking en de magneet is daarin verwerkt! Kan zijn dat je opeens door de magneet boord en dan ben je behoorlijk de l*l…

Cobra
                Bijdrager

Dus als ik goed begrijp..
                  Ik weet namelijk niet waar die magneet precies zit, kan maar beter een lichter vliegwiel halen (of pinasco of een citta)?

coda
                  Donateur

Als je inderdaad zo’n zwaar wiel hebt moet je haast wel electronische ontsteking hebben zoals Flap zegt.
                    Voor contactpunten is het lichtste vliegwiel iets van 700 gram,die heb ik ook,en dat werkt super.
                    Pinasco is inderdaad bagger,heb ‘m er gelijk weer afgedonderd,weegt trouwens ook bog zo’n 600 gram.
                    wat het lichtste is voor electronische ontsteking weet ik zo niet.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.