Vespa-Ciao.NL
:: Vliegwiel afdraaien.

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Vliegwiel afdraaien.

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Let er wel op dat je bij een elektrisch vliegwiel niet afdraait tot over de gaatjes, anders krijg je dit:

Oftewel een onveilig vliegwiel!

deze is nu 32,4 mm dik

VespaChopper
      Donateur

@Jelle:

Ja en dat heb je toch ook bij een CP vliegwiel?
        Moet je dan van onderop gaan afdraaien?

Brian
        Bijdrager

739AA604-1D99-47EA-A218-73B4F8A47164Is dit een teken dat het vliegwiel de prullenbak in kan 😅

niek1992
          Bijdrager

Deze is in ieder geval te ver afgedraaid ja. Wellicht dat je er nog een kunstof bus omheen kan persen die hem nog wel bruikbaar zou kunnen maken maar ik zou het niet vertrouwen.

Brian
            Bijdrager

Ja is klote net te ver, iemand die deze wil hebben om te hobbye ? En ik zoek eigenlijk een foto van een verzoenlijk maximaal afgedraaid vliegwiel alle foto’s hier zijn weg.

zevenenergie
              Donateur

Kijk even op mijn diensten aangeboden pagina.(link onderaan) Daar vind je foto’s van elektronische vliegwielen en in mijn perso van cp vliegwielen.

niek1992
                Bijdrager

En anders heb ik nog wel een aantal foto’s in m’n archief staan. Meen me wel te herinneren dat je verschillende versies hebt van zowel CP als Elec vliegwiel  de een kan verder afgedraaid worden dan de andere mede door de keuze voor uitbalanceren vliegwiel.

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.