Vespa-Ciao.NL
:: vliegwiel??

Home Forums Techniek Opvoeren vliegwiel??

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespab
    Topic starter

maar hoeveel kost zo`n kap eigenlijk ongeveer die wat voor het vliegwiel zit?

Edjuh
      Bijdrager

Kan niet echt veel zijn, zo’n stukkie kunststof, en anders kan je het wel voor een schijntje 2e hands regelen.

En dat kantelen moet je idd ff snappen, daarna doe je het zonder enige moeite.

iaccaloco
        Bijdrager

Klote dat je in Limbabwe woont, ik heb er wel eentje voor je liggen hiero, maar ga niet versturen, heb ik slechte ervaringen mee……..:(

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

vespab
          Topic starter

nee maakt niks ga me zo bij epc een nieuwe halen 😀 zijn toch niet duurder dan 20 euro he

vespab
            Topic starter

en hoeveel kost die ophang boutjes eigenlijk zijn doorgedraaid:P

Ciaofrank
              Bijdrager

ik heb gewoon een meter tapeind gekocht van die maat bij de bouwmarkt das een stuk goedkoper, ik draai ook altijd het schroefdraad dol, als ik me blok er 2x onderuit haal, wil m altijd net ff te vast draaien :p

edit –> je bedoelt toch wel die boutjes van je blok, of bedoel je die van het vliegwielkappie, die kan je ook gewoon bij elke ijzerboer halen, wel rvs nemen dan, zal je de kop niet kosten…

vespab
                Topic starter

nee ik heb die van het blok gehaald bij epc kostte ze 1.60 en de kap 7 euros nu allleen nog erop zette

vespab
                  Topic starter

gelukt bedankt

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.