Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

ik zal kijken ik heb ze wel op de telefoon staan maar ik heb geen kaartje om mijn geheugenkaartje in te steken dus
      daar kan ik ze al niet van af halen en van de krukas kom nog wel als ik hem weer een uit elkaar haal

gr

SpeedDemon
      Bijdrager

bluetooth

virgil
        Topic starter

hallo,

ik heb nog even een vraagje wat voor spoeier zou ik moeten nemen ik heb nu 82 maar hij is nog zwart dus te veel
          weet iemand wat ik zoiets voor maatje moet pakken ik dacht zelf aan 78 of 76 of 74 niet?

mvg,

virgil

Daan777
          Moderator

virgil :

ik heb nog een vraagje i.v.m. het boekje wat bij de cilinder zit er staat het volgende op:

dus 15 en 5mm er af halen.

er komen nog meer foto’s!

mvg,

virgil

Als je dezelfde timingen als in een speedengine wilt hebben voor je 46mm polini,
            Dan moet je je krukas zo bewerken:
            Speedengine timing: 180dg totaal. 130 voor bdp en 50 na bdp.
            Kickcarter timing: 168dg totaal. 113 voor bdp en 55 na bdp.

Je sluittiming is zowiezo later, maar dat is alleen maar mooi want 50 is wat krapjes.
            Je hoeft dus alleen de openingskant te bewerken, namelijk 17dg. (dat is 10,4mm).

Als je je krukas zo zou bewerken als jij eerst van plan was, dan zou je timing worden:
            137,6dg voor bdp openen, en 63,2dg na bdp sluiten.
            Dat maakt een totaal van 200,8!! En dat is echt VEEL te veel voor de tamme 80polini.
            Als die timing echt zo goed was geweest hadden ze die de speedengine standaard al gegeven.

Graag gedaan hoor, ik had niks te doen.

hansieb
            Moderator

virgil :
              hallo,

ik heb nog even een vraagje wat voor spoeier zou ik moeten nemen ik heb nu 82 maar hij is nog zwart dus te veel
              weet iemand wat ik zoiets voor maatje moet pakken ik dacht zelf aan 78 of 76 of 74 niet?

mvg,

virgil

Wat denk je zelf 😐 zo rond de 72 natuurlijk…

SpeedDemon
              Bijdrager

@Daan777: zijinlaat…

TimoO_
                Donateur

@ Speeddemon, ik had het verkeerd begrepen. Hij rijdt toch gewoon met een normaal carter en niet met z’n zij-inlaat.

virgil
                  Topic starter

ik heb nog eens geprobeert en met 72sproeier krijgt hij te weining benzine en verkeerde lucht
                    er zit nu een 76 in en loopt best goed maar ga straks nog eens een 74 proberen dan is het lucht ook gelijk beter geregeld
                    en trekt hij ook beter op.

ik ga straks nog eens proberen om opnieuw het vliegwiel af te draaien wat minder als eerst

heb er al 150 km op zitten

gr

green_white
                    Bijdrager

150 km in 2 dagen? toen ik 14 was zat ik op school:P
                      heb je al foto’s van de zij inlaatjes?

CrossVespa
                      Bijdrager

haha ik ben ook 14..

Maar ik rij geen 150 kmin 2 dagen

jeroen70
                        Bijdrager

sorrie dit is even het profiel van iemand anders waar ik nu ben

gr virgil

SpeedDemon
                          Bijdrager

@TimoO_; Nou ik terug lees volgens mij ook. Hahahaha, ik was wat afgeleid door die zijinlaat. Ik vind iig wel dat Virgil een keertje over de brug moet komen met op zijn minst foto’s. Ik hoop dat hij ons dadelijk laat zien hoe het echt moet.

virgil
                            Topic starter

hallo,

ik zet er zeker nog foto’s op maar het perso gaat over mijn brommer en niet de zij inlaat
                              en aangezien ik de brommer meer nogdig heb word deze eerst afgemaakt ik spendeer zeker tijd aan
                              mijn zijinlaat maar de brommer is bijna af dus de zij inlaat ook.

gr

Bartjee
                              Donateur

Volgens mij is je zij inlaat toch echt onderdeel van je brommer en is het altijd leuk om dingen die je gemaakt hebt in je perso te zetten, maarja dat zal wel aan mij liggen.

Begin me op bepaalde punten ook een beetje te ergeren aan deze perso. Wat je doet is hartstikke leuk maar al die onzin posts die je plaatst en telkens weer dezelfde vragen. Waar slaat bijvoorbeeld die post van jou op het account van Jeroen70 op??

Kom gewoon eens met wat goede updates en mooie foto’s in plaats van zoveel onzin posts en dat slechte nederlands.;)

Edit: En natuurlijk is het best goed dat je veel wilt posten over je updates elke keer, alleen je praat zo irritant langs iedereen af. Je reageert vaak niet eens op de dingen die ze zeggen maar bent gewoon met je eigen dingen bezig.

goedguus
                                Bijdrager

ik ben ook heeeel benieuwd naar de zij inlaat want ben zelf ook bezig dus voorbeelden / ideetjes zijn altijd welkom.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.