- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2011 om 14:40 #279499
Vandaag de orginele vario set van me witte ciao op de sprinter gezet het loopt al vele malen beter waarom weet ik ook niet
ik denk omdat ik hier meer middelen voor heb om het beter te laten lopen.Hij draait nu ook niet meer zo veel toeren als voorheen omdat alles veel zwaarder is misschien is het dat wel.
ben benieuwd.
Ook heb ik de fox as getest op de witte met kickstart blokje erop en dat loopt wel super dus waar het aan licht zal ik nooit
weten.Nu ga ik voor een sprocatti koppeling kijken.
7 januari 2011 om 14:47 #279500wouw leuke verzameling 😉
heb je het roze pasje nou al of niet?wel een apart probleem inderdaad dat met die vario en fox clutch 😕
nou ja, succes 😉
7 januari 2011 om 14:51 #279501Dankje.
Nee nog niet volgende week bellen ze me op voor wanneer het kan.
Ik begrijp het niet want ze werken alle bij vlekkenloos.
Dankje.
9 januari 2011 om 12:05 #279512Update!!
Ik heb een standaard peugeot 103 blokje gekocht met p12 krukas.
Hierbij gelijk een airsal cilinder erbij gehaald want de slag van de krukassen komen overeen.Verder ga ik dit blokje onder de blauwe cioa hangen als het goed is want ik vindt het zonde
het zeldzame malossi blokje naar de noppen te rijden.Straks meer.
9 januari 2011 om 14:55 #279514Ik heb zojuist ook nog even een mhr speed 7t pro race xsh tuned gekocht:D
Dat gaat janken!
9 januari 2011 om 15:48 #279516Vind het jammers dat we het 103 malossi blokje nooit echt goed hebben horen lopen..
9 januari 2011 om 15:58 #279517Heey,
@crossvespa: geen vrees want ik heb me bedacht.
Ik ga de mhr speed op het malossi cartersetje maken dus er komt in weze eigelijk alleen een andere cilinder op en verder
niets.Waarom ik dit doe is simpel, ik wil de zeldzame malossi cilinder niet verkloten dus rijdt ik er liever niet mee.
Ook denk ik dat mijn plannen te groot zijn voor een 50 cc cilindertje.Daarom de mhr speed 7t xsh pro race tuned.
Pica’s:

Op:

Voor het dunne randje is gezorgd en wordt opgelast en gevlakt.
Ik hoef alleen de inlaat nog te tunen de rest komt zoiets precies over.
Ben benieuwd naar jullie mening van dit blok.
Gr
9 januari 2011 om 16:15 #279496vrij dun randje nog bij de poort ,carter of zie ik het verkeerd
als alles goed werkt zal die wel als een kanon gaan
9 januari 2011 om 18:54 #279518Dat ZIE je goed, en als je LEEST, had je deze opmerking niet hoeven maken:) Ik ben benieuwd na wat er uit gaat komen, khoop dat je het dit keer afmaakt tot het ook echt goed loopt.
Edit Jarco: Als je goed leest zie je dat Virgil zijn post heeft aangepast na het bericht.:P
Waarschijnlijk was die dit vergeten erin te zetten. 😉Oops:con
Edit 2: Ach kan gebeuren, het viel mij ook toevallig op. Maar goed kan er naast zitten.. 😛
9 januari 2011 om 19:18 #279519past het zo meteen? Ook qua slag? Of was het hiervoor gemaakt? Zeer mooi, en je moet weten dat ik al je werk echt waardeer en waanzinnig mooi vind!
veel succes verder!
9 januari 2011 om 19:40 #279521dat zal zeker goed gaan lopen!!
maar je had die mhr xsh cilindr toch al?
ofja die staat al op een foto een stukje verder naar boven?
of heb er een 2 de bij?
gr10 januari 2011 om 05:17 #279522Bedankt dat jullie mijn werk waarderen

Het past niet zo maar, maar ik hoef het carter maar te kotteren en de tapeindengaten in de cilinder 1mm op te boren en het past.
Verder hoop ik ook dat het goed gaat lopen en een beetje langer mee gaat.
@kevin27: Ik had de cilinder nog niet hij was van jeroen70 zijn broer hij had deze 2x gebruik maar heeft in totaal
maar 10km of zo gelopen hij heeft wel even stil gestaan maar dat maakt niet uit.De cilinder nieuw kost met tunen 350 euro als ik me niet vergis:D
De slag van minirelli is 39,2mm en van peugeot 39.1 dus het scheeld 0.1 dit verwerk ik wel met het een of ander.
Hoop het voor de carnavals meeting toch zeker af te hebben!
Verder ga ik morgen nog een verzekerde ciao ophalen deze wordt opgelapt en verkocht.
Bedankt voor leuk commentaar
12 januari 2011 om 18:18 #279546Vandaag begonnen met het 7T blok en ben tot de conclusie gekomen dat het nog veel werk is !
Verder wil ik graag jullie mening over dit:
Ik heb me een ciao mix gekocht die ik graag wil omtoveren naar een repsol ciao met de echte kleuren
oranje, zwart wit etc.Nu vraag ik me af of jullie hier nog wat aan vinden omdat er al zo vaak volgens mij een repsol ciao is gemaakt?
Of zeggen jullie ga aan het werk met je creativiteit en maakt nog iets mooiers??
Ik hoor het graag van jullie!
bedankt
12 januari 2011 om 18:20 #279547Maak eerst je andere (motorische) projecten af!
Weet je inmiddels al wanneer je mag afrijden en je roze pasje mag halen?
12 januari 2011 om 18:22 #279548ja idd ga is die rv blok eens testen en goed lopend krijgen.. volgens mij wil jij gewoon te veel 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.