Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

Heey,

@Jarco: ja ik zelf ben ook benieuwd maar ik verwacht er nog steeds heel veel van.

@Leon: Ja ik neem hem mee als hij af is, maar ik moet de witte ook nog helemaal opnieuw in mekaar
      zetten want er moet een ander blok enz. onder.

Gisteren heb ik dus gezorgd dat hij liep en heb ik nog wat aan de as gewerkt.

Het ging precies zoals ik wilde de as paste perfect na hem 400grade te hebben gemaakt en met loctite
      vast te hebben gezet denk ik dat dit al sterk genoeg is.

Maar vandaag nog even aflassen en dan maar proberen tot nu toe is hij 100% recht.

de foto’s:

En maar weer verder:D

virgil
      Topic starter

Heey,

De fox as is klaar en gemonteerd.

Als volgd zal ik dan maar het goede nieuws vertellen de as blijkt nu 100% recht te zijn omdat ik het breekpunt heb
        verlegd en ook nog een aantal verbindingen heb gecombineerd.

De foto’s

De snaar staat gelukkig mooi op spanning en ook de goede lengte en ook dat met een 13mm
        snaartje

De koppelingschijven nog wat afgedraaid zodat het precies tussen het frame past en
        de snaar op de goede diepte ligt.

En zo stond hij er gisteren bij vandaag heb ik de voorvelg er nog in gezet
        maar de schijfrem gaat niet lukken voor zondag.

De witte ciao kost me heel veel tijd aangezien ik deze uit mekaar heb liggen
        voor de montage van nieuw voor achter spatbord en bagagedrager.

Morge maar weer hopen op een testrit.

groetjes

hansieb
        Moderator

Ziet er wel zeer uitgebouwd uit =) Ben erg benieuwd naar een filmpje

TimoO_
          Donateur

Kleurencombinatie vind ik er erg leuk uit zien met die rode accenten 😀

Ben beniewd naar hoe het gaat lopen, kom jammer genoeg niet naar de meeting dus hopelijk word er wel een leuk filmpje gemaakt.

Steev
            Bijdrager

Hele mooie verzameling en erg netjes bezig, maar waar (als ik vragen mag) haal je op jouw leeftijd al dat geld vandaan?

virgil
              Topic starter

Heey Jongens

Hansieb, hij is ook erg uitgebouwd maar nu is hij nog niet eens half af terwijl hij zondag afgesteld en lopend
                op de meeting moet komen.

@Timo: Bedankt:thumb Ja indd jammer je niet te zien op de meeting verder met dat filmpje komt het wel goed!

@ steev: Bedankt, ja dat mag je best vragen.

1. wat je zegt klopt hoe kom IK aan dat geld.

hoe ik er aan kom Dat zal ik je eens vertellen

mijn geheim is gebruik je handen en kennis en je mond hier kom je ver mee verder heb ik een
                goede vriend die me dit ook gunt en me helpt(he jeroen).
                Ik heb het geluk een beetje met mijn handen om te kunnen gaan en hier geld mee te verdienen verder werk
                ik veel en ben ik pas om 10 uur klaar met werken.

Vandaag heb ik de prul eindelijk aan het lopen gehad, wat me opvalt is dat hij een rode drukveer opvreet en dit
                geen partij is waarom weet ik niet ik ga mijn spie baanen opnieuw vrezen en dan opnieuw proberen
                ik heb strakke trekveren maar dit is ook nog lang niet goed genoeg.

Toen heb ik een testrit op de straat gemaakt maar ik durfde geen vol gas ivm de koeling want
                ik had geen radiator etc erop.

Het enige wat ik tot nu toe kan zeggen dat hij best hardt gaat.

mvg,

virgil

just1991
                Bijdrager

Oohhw.. ik dacht dat je ouders miljonairs waren ofzo :lol want ik vind het toch een hoop geld voor iemand van 14/15 ?
                  en dan zo hard werken ! ik wou dat ik zo veel verdienden

sjbtje
                  Bijdrager

oh oh jongens gaan we nu over geld praten??
                    volgens mij kosten hobby’s gewoon geld, en of hij er nou hard voor werkt of in zijn schoot geworpen krijgt maakt niks uit lijkt me..
                    hij doet ervaring op en kan met zijn perso ons weer iets leren.

virgil respect voor al je projecten, ik vind het leuk om je te volgen!!

*sorry voor het offtopic*

ciaohorst
                    Bijdrager

Hey virgil,

Je bent zeker goed bezig met je projecten man!
                      Ik vind je blauwe racing ciao echt super en de witte mag er ook wezen!
                      Zie je zondag op de meeting in thorn, als we halen. (met 4 vespa’s vanuit horst naar thorn :p)

Groeten

virgil
                      Topic starter

Heey,

@Just: zoveel verdien ik niet hoor valt tegen ik ben gewoon handig met mijn handen en daar vang ik flink geld
                        mee.

@sjbtje: nee we gaan niet over geld praten maar over mijn brommers:D
                        fijn te horen dat je het leuk vindt om te volgen.

@ciaohorst: Bedankt, en ik zie je op de meting.

De vespa’s zijn zogoed als af dus een verrassing morgen mooie foto’s.

groetjes

Edjuh
                        Bijdrager

virgil :
                          @Just: zoveel verdien ik niet hoor valt tegen ik ben gewoon handig met mijn handen en daar vang ik flink geld
                          mee.

Duidelijk.

virgil
                          Topic starter

Heey,

Vandaag dus de Meeting in Thorn, er was meer opkomst dan verwacht dus :thumb

Heel leuk, maar ik had weer de pech dat mijn sprinter het niet goed deed.
                            Hij loopt wel maar de koppakking was ko en tevens kwam er koelwater in mijn cilinder
                            waardoor hij flink rookte en niet goed optrok etc.

De witte ciao liep goed behalve de boegie’s die hij verslint door te rijk gemengde benzine
                            voor de nieuwe zuigerveren.

De foto’s:

De rode drukveer is nog steeds veel te slap!

Let niet op mijn gek gezicht de zon scheen best fel.

De witte ciao

En op de kar

Later nog meer foto’s ben bezig met een filmpje van 18min.

groetjes

tieees
                            Bijdrager

van wie is die 3de ciao op de kar?

Ik vind je witte ciao erg tegenvallen qua uiterlijk (zal wel komen omdat er geen koplamp op zit), zo’n malossi sticker ziet er na mijn mening erg amateurisch uit.. 😐

CrossVespa
                              Bijdrager

Amateurisch ja-.-
                                Is gewoon een kwestie van smaak!:pest

tieees
                                Bijdrager

Ik vind het amateurisch staan en dat is een MENING. ga ergens anders spammen.. sorry voor offtopic. 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.