- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 september 2010 om 17:41 #278868
heey,
zojuist de uitlaat binnengekregen en een fototje:

wat is de bedoeling er zit in de bocht voor een deukje deze ga ik er uit halen verder
ga ik de uitlaat zandstralen en opnieuw in de olie zetten vindt ik persoonlijk mooier uit zien
dan hittebestendig zwart.ook heb ik nog de bagagedrager van de witte af gehaald en de blauwe een beetje gedemonteerd zodat ik
zaterdag alles bij kan werken en zondag weer wat rustigaan de brommer opbouwen.Vandaag heb ik ook een strart gemaakt aan de schijfrem die ik van plan was te gaan maken voor de witte ciao:
voorbeeld

hier ben ik aan bezig maar we hadden niets kleiners liggen dus maar een flink massief stuk genomen
en nu maar rustig alles mooi uitrichten zodat het niet gaat zwabberen.
De achterkant van de witte heb ik vandaag gedemonteerd zodat ik hier opnieuw aan kan beginnen en alles ook
in een keer kan afwerken.
De uitlaat van de sprinter is ook opgelapt:

Morgen hopelijk foto’s van de caburateur die ik verwacht.
mvg,
virgil
29 september 2010 om 20:16 #278808Ah, je heb de uitlaat binnen zie ik 😉 is die zoals verwacht?
29 september 2010 om 20:25 #274624ben erg benieuwd naar de prestaties van je racer! Hopelijk heb je hem helemaal klaar voor de meeting 😉
1 oktober 2010 om 04:42 #278878Bromfreak: de uitlaat bevalt me wel gaat hardt genoeg dus

leon: hoop hem ook klaar te hebben maar lukt wel.
gr
1 oktober 2010 om 08:26 #278879
Anoniemauw kut gek, echt een zieke brommer, nu hopen dat we hem live @ Thorn meeting mogen horen knallen:D
1 oktober 2010 om 15:54 #278820Super brommertjes heb je staan;)
Vooral die witte vind ik egt geil:DKeep up the good work;)
2 oktober 2010 om 18:11 #278884Heey,
bedankt voor de reacies daan en joris.
Vandaag heb ik de blauwe helemaal uit mekaar gedraaid en kan ik alles weer rustig gaan monteren
als het bijgewerkt is.Verder ga ik mijn stage 6 misschien laten tunen als dit nodig is niet dat dat veel uitmaakt maar
wil niets standaard erop hebben zitten.ook ga ik me zelf een uitlaat bouwen met mijn logo lijkt me wel leuk om te doen.
Vandaag heb ik de proma getest onder de witte en bevalt me wel gaat best hardt en trekt toch leuk op.
Volgend plan:
weer een nieuw project een supersprinter binnekort ga ik er maar eens aan beginnen om
een scooter blok met malossi 7t xsh tuned onder de vespa te maken weer een nieuw frame en
weer meer ervaring op doen maar beloven doe ik niets want anders zit ik daar weer me te
suggelen.nogmaals bedankt

gr
3 oktober 2010 om 16:29 #278890heey jongens,
ik heb flink wat rond gesurft toen ik opeens me verschrok ik dacht he is hem dat nu of niet
en ja het is hem.ik zou zeggen kijk en lees:
kopieer deze link naar je sitebalk en plak hem daar dan zie je het de foto en tekst.
er staat dus dat dit een van de snelste en absurt gepoorte 50 is wat er is.
ben er dus best trot op dit in mijn bezit te hebben en wordt dus ook niet meer gemaakt.
mvg,
virgil
4 oktober 2010 om 16:00 #275078heey,
de caburateur is binnen gelukkig en ziet er goed uit beter dan verwacht.
21mm stage 6

ik heb wel een nadeel dat er mikuni sproeiers in zitten en dus veel gaat zuipen want denk dat er wel
een 160 sproeier in moet.gr
6 oktober 2010 om 18:52 #278916Heey,
vandaag het een en ander gedaan aan de ciao’s
Ik heb besloten de aandrijving te veranderen en heb hiervoor een
malossi vario gekocht van een minirelli horzontaal.
aangezien de mogelijkheden met de malossi vario die er nu op zit
beperkt zijn ga ik dit in combinatie gebruiken:

en de nieuwe as
Verder heb ik sproeiers voor mijn stage 6 gehaald en kan ik als hij
gemonteerd is beginnen met afstellen

De witte ciao, ik ben bezig mijn sp zij inlaat blok eronder te hangen voor
de meting in Thorn
Zoals je ziet moet er nog het een en ander uitgehaald worden maar
dit is niet zo heel veel meer.
ben ook nog aan het twijfelen over welke uitlaat ik ga gebruiken maar aangezien
het nogal hoogtoerig is ga ik denk ik voor de simo carbon.
nu dus nog veel te doen voor 31 oktorber 😀
6 oktober 2010 om 20:27 #278923lekker bezig virgil! ga zo door 😉
6 oktober 2010 om 20:46 #278924Heej Virgil ,
goed bezig weer .
Die Simo uitlaat heb jij die toevallig van Sjoerd ?
7 oktober 2010 om 04:15 #278927heey,
Bedankt jongens

@Olaf: Ja klopt, ik heb deze geruild destijdts tegen mijn ninja en ben er nog steeds goed over te spreken
ook mooi geluidje maar wel zeer hardt
7 oktober 2010 om 17:30 #278937heey,
aangezien de 16 nu heel dicht bij is ben ik rondt aan het kijken voor een nieuwe helm.
even een mening gevraagd wie vindt dit iets:
http://www.salomons-swierts.com/shop/contents/media/speed-rw.jpg
is ook in het zwart en wit te krijgen maar vondt dit ook best mooi?
gr
7 oktober 2010 om 17:56 #278914joo die is echt netjes:D:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.