- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 september 2010 om 14:23 #278836
virgil :
http://www.bromfietsshop.nl/index.php?pid=shop/info.php&artikelNr=BO782611een 21mm stage 6 met gepolijste kelk en powerjet.
Das een mooie size carb

(niet te groot en niet te klein)
Denk dat je 60cc”tje” hier wel mooi op moet kunnen draaien
26 september 2010 om 14:40 #278837We zullen zien in Thorn hoe dat die loopt 😀
26 september 2010 om 14:51 #278838@Bram Hannegraaf: gelijk heb je!
@speedbuxy: Ja dat was ik ook van mening heb nog wat gezocht maar vondt de 21mm stage 6 kwa uiterlijk
wat mooier staan dan de dellorto 21 van daar ook is de kel en powerjet weer meegenomen.floor-ciao: ja dat hoop ik ook te kunnen laten zien.
ik ga de komende weken nog veel moeten doen maar het komt goed als het een beetje mee zit.
mvg,
virgil
26 september 2010 om 15:55 #278839dat is de instelling virgil
26 september 2010 om 16:42 #278840virgil: ik krijg gewoon elke keer kriebels als k je perso lees over je nieuwe dingen..
je inspireerd dnek ik ook heel veel mensen…keep on tuning ene Go Fast;)
27 september 2010 om 20:43 #278850je uitlaat is op de post Virgil 😉 sorry dat het zo lang duurde, maar je weet de reden hiervan.;)
Sucses verder, en hopen dat je het weer oppakt!
28 september 2010 om 16:09 #278858@sjbtje: bedankt voor je zeer fijn commentaar, ik hoop ook dat ik mensen inspireer met dit alles dat is wat ik leuk vindt
om te laten zien wat ik er van kan maken.@BromFreak666: heey bedankt he kerel fijn zaken met je doen hoor snel geregeld en geen gezeik

wat is de planning:
ik ga de brommers uit mekaar halen alle bij en dan alles nog even bijpunten zodat het allemaal weer
mooi in mekaar zit en er zeker van ben het verzordt uit ziet.ik ga er morgen aan beginnen dus dan komen ook foto’s als het goed is.
mvg,
virgil
28 september 2010 om 17:33 #278860@ Virgil ,
mij inspireer je ook met alles wat je probeerd !
Je hebt de drive en de wil om heel veel mooie dingen te maken .
Je moet vooral doorgaan met je projecten etc. want daar
kunnen nog veel mensen een puntje aan zuigen .Keep up the good work .
28 september 2010 om 17:54 #278861olliegasselt :
want daar kunnen nog veel mensen een puntje aan zuigen .
Wouw:o
Totally true! jij doet dingen die de meesten niet eens proberen ( peogeot blok op een vespa bijvoorbeeld )
Zoals ollie al zegt, jij ben best wel een goede inspiratie voor de meeste mensen hierzo!
Ga zo door gozer!
28 september 2010 om 18:47 #278862Wat is ik zo gaaf vind aan hem is dat hij DOET in plaats van praat!
Er zijn altijd veel mensen die een heel mooi idee hebben maar de het om bepaalden redenen niet kunnen verwezelijke.Als hij een idee heeft gata die der gewoon voor!
top man
28 september 2010 om 19:03 #278863Nogmaals, dit is een perso!
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk zal zijn.I came, I saw, and I forgot what I was doing...28 september 2010 om 19:12 #278864Huh dit is een hele normale opmerking volgens mij?
Het heeft niks met dat andere onderwerp te maken!28 september 2010 om 19:28 #278762@CrossVespa, wat Tonni bedoelt is waarschijnlijk dat de boodschap wel duidelijk is, dat iedereen hem goed vind en dat wij vinden dat die door moet gaan met zn hobby blablabla, die booschap dus.
Ontopic nu dus! :!
Gr.
Tonni: klopt, dat wordt bedoeld. Het is zijn perso (waarin brommer gerelateerde dingen door Virgil worden getoond en anderen daar reactie op geven, niet het grote kiss-Virgils-ass topic..
Richt anders gewoon een fanclub voor hem op op Hyves ofzo.28 september 2010 om 20:13 #278866@Olaf: bedankt , fijn te horen dat er zo over gedacht wordt

@Bromfreak: ook bedankt voor de opvrolijkende reacties die je post

@Crossvespa: Het is net wat ik zo mooi vindt gewoon dingen zo goed mogelijk proberen en als het lukt
is het altijd mooi om weer te hebben gedaan dat is het leuken aan de hobby en aan veel mensen op het
forum dat ze ook mee genieten!@Tonni: Je hebt gelijk, ze bedoelen het goed tov mij heel aardig en ik weet nu ook dat er mensen zijn
die toch genieten van dit al
normaals heel erg bedankt dat jullie de fijne reacties gepost hebben als iets is weet ik jullie weer te vinden
dat zijn mensen waar ik mee kan praten.Het volgende:
ik hoop morgen mijn Proma lowboy te ontvangen en mijn onderdelen van mop-shop zodat ik vooruit kan
want het schiet zo niet op met dat gewacht.Verder had ik in mijn hoofd om een wat te proberen met een andere vario aangezien ik dit systeem ingewikkeld vindt
tov Rollen waar je ook veel mee kan afstellen.Dus morgen eens kijken of ik nog wat kan kopen misschien dat ik een malossi overrange minerelli horizontaal erop
maak lekker groot dan gaan de schijven ook goed ver in maar, aangezien de krukas conisch loopt moet ik
toch even kijken of ik de bus kan uitdraaien.hopen dat dat lukt.
gr
28 september 2010 om 20:18 #278867hoop dat het lukt echt vet hoe je het maakt.
respect

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.