Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ja de lowboy is zeker geen topper te noemen ligt bij de uitlaat test(en)meestal wel 20% onder de gemiddelde scores.
      Maar je kan er evt wel leuk mee experimenteren door bv de voorbocht in te gaan korten.

virgil
      Topic starter

heey,

ja ik ga proberen of het wil lopen en anders gooi ik er gewoon wat anders onder de simo of zo
        dan gaat de lowboy het schap op.

gr

virgil
        Topic starter

heey,

verdorrie vandaag naar een dump store geweest waar ze zeer veel snaren hadden liggen daar hadden ze een 1030 x 17 v-snaar
          dus ik die gekocht omdat ik dacht dat dat wel zou passen dus eenmaal thuis nee hoor past niet dus morgen nog maars
          kijken of ze wat hebben liggen.

verder ga ik opnieuw de brommer uit mekaar halen om zicht op de zaak te krijgen en alles nog eens mooi in mekaar zetten
          zodat ik weer goed vooruit kan naast dat ben ik wat gaan informeren ivm de voorvario en heb waarschijnlijk een snij ijzer
          gevonden van die fijne draad dus kan dat spel mooi in mekaar gezet worden.

op solit works ben ik bezig met een carter uit te tekenen zodat ik dit mooi kan laten uitfrezen
          wordt een zij inlaat maar met malossi behuizing dan komt daar nog eens een mooi cilindertje op en gas maar.

gr

virgil
          Topic starter

heey,

aangezien ik door veel problemen hier niets meer kan en me de moed echt in de schoenen staat ga
            ik toch even niets meer doen aan de brommers het enige waar ik tot nu toe succes in had waren mijn geliefde brommers
            waar ik bloed zweet en tranen in heb gestoken hierbij ook mijn werk van het forum maar ja het is allemaal te
            vergeefs geweest mijn liefde is voorbij heb echt zin om alles op de schrot te gooien en me zelf erbij
            man man is dat effe lekker …

gr

pepko
            Donateur

😮 nou moet jij ff rustig na gaan denken over wat je echt wil! iedereen maakt wel eens fouten, en omdat je een ding verprutst hebt ga je er direct mee stoppen? als ik jouw zal ik eerst rustig over alles nadenken en het even laten bezinken. voordat je domme dingen roept. je moet misschien even kijken over wat je wél goed hebt gedaan het afgelopen jaar!

wees verstandig….

m.v.g. pepko

Docs
              Donateur

Ik zou gewoon doorgaan met je eigen projecten en even niet bezig met blokjes voor een ander. 😉 Het zou jammer zijn als je er mee stopt 😉

floor-ciao
                Bijdrager

Ja man waarom zou je stoppen daar doe je jezelf en heel wat andere veel spijt mee aan,ik zou gelijk docs911 zegt gewoon voor jezelf nog door doen en later de draad terug oppikken en als je hulp nodig hebt ik en andere zullen je daarbij wel willen helpen daar ben ik zeker van gr Floor-ciao:thumb

olliegasselt
                  Bijdrager

Zullen we Virgil’s perso niet vervuilen met post over
                    enige problemen !

Virgil slaap er een nachtje over blijf rustig , ik ken
                    deze situatie :thumb

Batty
                    Donateur

jeetje man kop op ,het is niet het einde van de wereld.

Ik ben zelf 17 jaar al stucadoor waar van 9 jaar als eigen baas.
                      je moet wel begrijpen dat als je geleverde diensten lever dat je ook commentaar kan krijgen als er iets niet goed gaat.
                      Als je nu geen frisse spullen krijgt op gestuurd , moet je er gewoon niet aan beginnen, niks afleveren waar je zelf niet achter staat.

dus kop op ga lekker door met de hobby, want het is veelste leuk om er mee te stoppen.

gr, peter(batty)

Tonni: en hiermee is er hier genoeg over en van gezegd. Dit is een perso, discussie threads zijn elders op het forum te vinden.

sjbtje
                      Bijdrager

je brommers zijn top man ik blijf je volgen t komt wel goed met jouw!!!

virgil
                        Topic starter

Beste Vrienden,

Ik heb er 2 dagen met een kop vol zorgen over gezeten en vindt het nog steeds best erg waarom?
                          ik kan gerust tegen kritiek, het is gewoon zo als ik iets bij mensen afleven wat volgens de koper niet
                          goed zit hoor ik dit graag meteen het moet niet zo zijn dat deze mensen het dan naar iemand anders op sturen
                          om het zogenaamd goed te maken en mij dan met pm lastig te vallen dat ze dit of dat gaan doen dat is niet
                          de normale gang van zaken dat is waar ik me dan aan stoor.

wat ik ook best erg vindt dat jullie dan om 1 foutje of 2 foutjes zoon palaver maken lang niet iedereen
                          want ik heb genoeg werk geleverd de afgelopen maanden , jaren en nog nooit zoiets meegemaakt.

jullie of dan een paar mensen zeggen wel van ja stel je niet aan en dit en dat maar het licht bij mij anders
                          ik denk dat de brommerhobby voor mij veel meer betekend dan lol en rijden etc want mijn thuis situatie ligt
                          helemaal anders aangezien mijn broer proffessioneel muzikant is en mijn ouders er voor hem zijn maar
                          andersom is het niet zo ze zijn altijd weg naar amerika en zwitserland dan is dat dan is dat zo zit
                          mijn leven in mekaar het is gewoon klote als je er altijd alleen voor staat
                          wat ik dan nu ook weer een beetje zie dat als iemand je kan klote ze dat ook doen.

ik probeer me elke minuut dan ook bezig te houden met de brommers en probeer dingen te maken
                          wat me nog nooit gelukt is maar daar leer ik snel van en daarna lukt het me wel.

Daarom ben ik ook niet van plan te stoppen waar ik mee bezig was omdat de mensen op het forum die
                          me dan toch weer moet geven leren door te gaan met dit wat me heel veel betekend.

dus hoop van sommige misschien ook begrip te leren en niet altijd zo grof te keer te moeten gaan
                          als ik wat fout doe en dan kom je naar MIJ toe en niet naar iemand anders van het forum.

Toch is de moet nog niet terug want ik vondt het nog steeds er en slaap er ook echt niet van!!

groetjes virgil

sjbtje
                          Bijdrager

virgil.. je bent top man.

ben blij dat je lekker door blijft gaan tis ff moeilijk, en zou er nog eventjes last van hebben mischien maar jij komt er wel doorheen daar zorgen wij als forum leden dan ook weer voor:D

tieees
                            Bijdrager

virgil,

je brommers blijven top wat er ook gebeurt, dus maak je nie druk.

misschien wel handig: dat je deze weken ff met iets groots komt waar iedereen onder de indruk van is zodat je weer op ritme komt? 😉

virgil
                              Topic starter

Beste mensen,

Ik heb op internet een fijne nieuwe aanwinst waar mijn blokje gister om vroeg:

http://www.bromfietsshop.nl/index.php?pid=shop/info.php&artikelNr=BO782611

een 21mm stage 6 met gepolijste kelk en powerjet.

de uitlaat de proma lowboy komt als het goed is ook deze week verder ook nog een
                                vario trekken bij mopshop is besteld dus dan kan de blauwe weer worden afgemaakt en is hij ook klaar voor
                                testritje.

ook heb ik een v-snaar gevonden dus :thumb

@sjbtje: je bent toch nog altijd een van de mensen met het mooiste commentaar jij bent een van
                                die wat ik bedoel met de gene die me weer moed geven:thumb

@tieees: ik probeer altijd met iets groots te komen maar dat wil niet altijd lukken ivm school
                                waar ik ook veel inspanning voor moet leveren. maar ik ga mijn best doen!

bedankt!

mvg,

virgil

Bram Hanegraaf

Ook even mijn mening over de ophef van de laatste dagen..

Ik snap niet dat iedereen zo moeilijk kan doen over een aantal foutjes, en precies wat virgil zegt, als het blokje niet goed gereviseerd/getuned is of iets dergelijks,dan meld je dat bij virgil, en dan zou virgil bijvoorbeeld het weer gratis opnieuw kunnen reviseren(het zijn tenslotte nog zijn fouten). Het blijft wel een gevaar als je iemand zijn blokje gaat tunen voor geld en het is niet perfect gedaan dat er mensen zullen gaan zeiken. Maar ik heb laatst ook een bewerkt groot carterdeel van je gekocht, zag er gewoon perfect uit…
                                  Gewoon door blijven gaan.

Succes

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.