- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2010 om 17:23 #278643
virgil :
@Speedbuxy: je hebt gelijk ik heb je reacties nog eens gelezen en wat jij zegt is OP HET FILMPJE draait hij
nog geen 10000 rpm dat klopt helemaal , wat maak ik er weer van hij kan niet veel rpm draaien dus je hebt
gelijk mijn excuses hiervoor. Wat ik wil zeggen is dat hij zeker wel veel rpm kan draaien maar
ik geef op alle 3 de filmpjes ook maar 1 seconde vol gas of nog niet eens vol gas en op 1seconde kan je niet op
13000 rpm zitten bijv.Ja hij zal zeker beter kunnen dan in de filmpjes want de afstelling is duidelijk niet okay.
Maar dan nog tik je hem niet zomaar even dik over de 10.000 toeren heen.
Neem deze peugeot(die je zelf ook al eens gepost hebt)
Deze draaid onbelast 12,500 toeren en deze hoort meteen al een stuk feller dan jouwes.Maar dan nog komt het nog niet in de buurt van zoiets qua sound
En deze komt ongeveer in de buurt van sil z,n geluid, en bij deze hoor je ook dat het een beest is en dan hoor je bij jouwes amper.
En zonder dat beest sound is het meestal ook geen beest.12 september 2010 om 17:42 #278644@ Speedbuxy ,
ik vind het een beetje appels met peren vergelijken !
Het blokje van Virgil draait de eerste maal en dus niet of
niet goed afgesteld wat ook wel te horen is !Maar dat er geen beest in het blokje schuilt vind ik een beetje
voorbarig om te zeggen .Ik ken de Peugeot 103 blokjes goed en ook de snelle versies ervan .
Dan kan Sil z’n borst nog nat maken en zweetdruppels tussen z’n
bilspleet weg vegen , want een 103 Polini of Malossi blok gaat
harder en trekt beter dan dat een Ciao ooit zal doen .Daarbij zijn de filmpjes van dermate slechte kwaliteit dat er
weinig te zien en te horen is .
Dat is op het filmpje van de Honda wel anders .Geef Virgil even de tijd om de puntjes op de i te zetten .
12 september 2010 om 20:59 #278661netjes hoor virgil.
12 september 2010 om 21:22 #278641ik zeg heel snel testen rollenbank en gps !! Zo ie zo mooie ciao met veel werk, zoals iedereen zegt!!
12 september 2010 om 23:19 #278663olliegasselt :
@ Speedbuxy ,ik vind het een beetje appels met peren vergelijken !
Het blokje van Virgil draait de eerste maal en dus niet of
niet goed afgesteld wat ook wel te horen is !Maar dat er geen beest in het blokje schuilt vind ik een beetje
voorbarig om te zeggen .Ik ken de Peugeot 103 blokjes goed en ook de snelle versies ervan .
Dan kan Sil z’n borst nog nat maken en zweetdruppels tussen z’n
bilspleet weg vegen , want een 103 Polini of Malossi blok gaat
harder en trekt beter dan dat een Ciao ooit zal doen .Daarbij zijn de filmpjes van dermate slechte kwaliteit dat er
weinig te zien en te horen is .
Dat is op het filmpje van de Honda wel anders .Geef Virgil even de tijd om de puntjes op de i te zetten .
Ik kan hier hele verhalen overhouden wat alleen maar offtopic zou wezen dus houd het kort, hier gaat sil echt geen moeite mee hebben.
Als er niet straks op wonderbaarlijke wijze een best stuk hoorbare power bij komt word het zelfs een appeltjes eitje.@virgil
En het is niet dat ik je project niet vet vind of wat ook maar want dat is ie zeker wel
Maar ik ga niet mee in het feit dat ie sneller of feller is dan een simo 2007.
Maar tijd zal het leren en anders is die andere cilinder die je hebt zeker een kans hebber
13 september 2010 om 12:48 #278670Nou, het maakt mij in iedergeval geet reet uit wie der snellers is!
Het gaat er gewoon om dat virgil een super mooie brommer heeft gemaakt, en het maakt niks uit of die nou sneller of langerzamer is dan die van Sil
14 september 2010 om 19:38 #278690heey,
bedankt voor de reacties de resultaten zullen blijken als hij is afgesteld en mijn v-snaar geregeld is.
verder ga ik hem maar voor de meting totaal uit mekaar slopen en alles opnieuw bijpunten zodat hij weer nieuw is
dus ben ik weer 300 euro lichter 😀dan ga ik de witte weer uit mekaar halen want ik heb perongeluk geen rvs bouten in de spatborden zitten en dat kan niet
dus uit mekaar die hap.en tevens ben ik niet content met de bagage drager het is niet goed dat de kapjes er nog niet op zitten dus
die ook even opnieuw samen met de kapjes.dan ga ik mijn sp zij inlaat op de witte ciao dus dat wordt knallen

dus nog genoeg te doen voorlopig ik houdt jullie natuurlijk op de hoogte van mijn werk.
mvg,
virgil
14 september 2010 om 19:56 #278691Ben benieuwd
, op het filmpje klinkt het alsof het nog behoorlijk wat afstelwerk nodig heeft. Gelieve filmpje bij dag!
15 september 2010 om 17:22 #278696heey,
ik heb nu bijna al het spul om het gereed te krijgen en erop te kunnen rijden maaaaar.. geen snaar
waar kan ik zoiets vinden de maat is 975×16/17 als iemand iets weet ik ben bereidt tot 30 euro ervoor te betalen
dus ik heb het hardt nodig.mvg,
virgil
15 september 2010 om 17:24 #278697plaatselijke auto onderdelen zaak ik heb de mijne 950×13 gehaald bij Autoparts Zaanstad… ik denk dat halfords hem ook best voor je kan bestellen
15 september 2010 om 17:25 #278698Heb je al eens bij een autozaak gekeken?
Want auto snaren zijn er in alle soorten en maten dus misshien zit daar een geschikte tussen.15 september 2010 om 17:31 #278699@speedbuxy en just 1991: ik heb gekeken bij heuts enz. maar daar wat het grootst ook maar 13 mm x 975
ik ga nu op zoek naar vrachtauto of tracktor snaren zodat ik meer brederen keuzes heb.
15 september 2010 om 18:03 #278700@ Virgil ,
je zoekt dus een 975×16 of 17 ?
Zo ja dan kijk ik morgen ff in ons magazijn .
Ik werk nl bij een vrachtwagendealer .15 september 2010 om 18:13 #278701heey,
Olaf geldig als je dat zou doen of een maar die liefst zo digt mogelijk in de beurt komt.
als het kan zelfst een 17mm.echt bedankt alvast super

zie je jongens met wat hulp lukt echt alles!
gr
15 september 2010 om 19:42 #274903sorry maar wat was juist de setup op laatste filmpje?
favoriet project man!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.