- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 september 2010 om 17:46 #278528
ziet er vet uit virgil ok vin dt dt kapjes erop moeten:P maar lijkt me leuk als je er tog iets roods op plakt of spuit zo heb je toch een beetje onderbreking tussen zwart wit zeg maar,, ziet en egt gelikt uit man!!!
1 september 2010 om 18:25 #278530die is mooi geworden! Ik zou die kapjes laten zitten, maar inderdaad ook de reflectoren eraf. Maar dat is een kwestie van smaak dat moet je eigelijk niet vragen maar gewoon doen wat jij persoonlijk het mooiste vind 😉
loopt het blok trouwens al goed?1 september 2010 om 18:26 #278531De kapjes zouden veel minder opvallen/storen als ze wit waren 😉
1 september 2010 om 19:07 #278316Shaker :
De kapjes zouden veel minder opvallen/storen als ze wit waren 😉of ROOD
1 september 2010 om 19:14 #278317heey,
ik ga ze mischien rood spuiten, zijdeglas zwart, wit. dit licht eraan hoe het eruit ziet.
daarna komt er ook nog het 90 cc blok of mijn 80 zij inlaat blokje op met nuova mazuchelli kruk dus dat loopt
lekker hard zeker 90 kmpu met malossi vertanding.gr
5 september 2010 om 07:48 #278558heey,
ben gisteren morgen begonnen aan een uitlaat voor mijn 80 cc zij inlaat blok te bouwen, dit omdat
het me wel eens leuk leek zelf wat uitlaten te gaan bouwen.Ik ben begonnen met een plaat van 1mm dik toen heb ik me een uur of 3 bezig gehouden om wat conissen uit te tekenen
en te berekenen.na dat alles op de plaat gezet en uitgewerkt.
Toen kwam het echte werk aangezien ik geen wals heb wat klein genoeg is voor dit werk heb ik
even een aanbeeld gehaald en alles met de hand en hamertje gedaan (zeer veel werk om alles mooi rond te krijgen).TIG las apperaat ingesteld op 80A en begonnen met lassen.
Dit als resultaat:

Daarna nog zelf een demper behuizing gemaakt van alluminium:

vandaag de rest nog even afmaken en dan maar testen geblazen.
gr
5 september 2010 om 08:06 #278560En natuurlijk nog een klein filmpje om het geluid te testen, loopt nog niet goed verkeerde hittegraad
bougie erin zitten moet een 8 of zo in.gr
6 september 2010 om 04:16 #266196heey,
gisteren de uitlaat afgemaakt hij loopt nog beter dan de simonini op mijn 70DR in het begin trekt het lekker op
en dan bij 15kmpu trekt hij zonder iets op een wiel daarna krijgt hij een dikke boest in toeren en schiet hij
heel hardt vooruit.Maar dan, ik en jeroen waren gisteren even aan het proberen om hem aan te duwen op de openbare weg maar hij starten gelukkig
niet want de benzine was op, net als we terug willen lopen rijdt een politie auto ons klem met 2 van die gekjes erin.
Dus OEPS….. now een heel verhaal en zeik maar uiteindelijk toch een waarschuwing doordat we ons van de domme hielden enz.hoop dit niet nog vaker te moeten horen want hij zag al gelijk dat het ding niet origneel was en stelde heel wat vragen
maar gewoon gezegt dat het een standaardt blokje was met een andere uitlaat en hij zo gekocht is.En nu maar weer verder

gr
6 september 2010 om 07:38 #278563Politie, jaah daar heb ik ook vaak last van.
6 september 2010 om 07:50 #278564politie stelletje laffe gozers zeg:S iemand aan houden die met de brommer naar huis loopt:S dn spoor je egt niet zeker weer is niks beters te doen:S
ik hb een hekel aan politie ze zijn dr nooit als ze je nodig heb en anders lopen ze in de weg:S
maar de ciao ziet er egt tof uit man!!!
6 september 2010 om 12:32 #278565sjbtje :
politie stelletje laffe gozers zeg:S iemand aan houden die met de brommer naar huis loopt:S dn spoor je egt niet zeker weer is niks beters te doen:Sik hb een hekel aan politie ze zijn dr nooit als ze je nodig heb en anders lopen ze in de weg:S
maar de ciao ziet er egt tof uit man!!!
JA, ”Voor geen goud wordt ik wout” he 😉
Ik heb juist altijd de mazzel dat ze te dom zijn om me brommer fatsoenlijk op de roller te zetten op de een of andere manier max ik daar altijd 49 of 54 en op de weg 70+ 😛
6 september 2010 om 12:40 #278566Kunnen we over de discussie van onze “blauwe vrienden” ophouden. En doorgaan met de perso van virgil :!
6 september 2010 om 13:02 #278567Edit by hans: Buxy, aangezien ik admin ben hoort bij het takenpakket dat de boel niet teveel offtopic gaat. Bij deze dus discussie gesloten!
Welke discussie?
Er zijn 2lui die reageren op zijn post over de politie dus dat noem ik geen discussie, en als is het dat wel dan nog kan virgil dat vast zelfs wel aangeven gezien ie meestal iedere dag wel op het forum kijkt.
In mijn perso zou ik er in ieder geval niet van gewenst zijn als jij binnen 1 dag en na 2postjes al even het baasje gaat uit hangen.
Voor hetzelfde deelt virgil deze meningen wel en wil ie z,n gal ook nog wel even spugen.Maargoed dan nu nog eens een keer m,n complimenten naar virgil, want erg netjes dat pijpje
zeker voor de 1e maak met zoals ik lees ook nog beperkende middelen.6 september 2010 om 17:53 #278569was toevallig zo’n dik blond wijf met zo’n jongere jongen? Want dat zijn in maasbracht de wijkagenten die zijn hier wel vaker aan de deur geweest i.v.m mijn buren en 1 keer thom-ciao aan te houden met mijn ciao..
daar valt opzich wel mee te praten als je een beetje vriendelijk doet die hebben mij 2 keer gematst, een keer behoorlijk met thom met de ciao en 1 keer met mijn party in de nachtelijke uurtjes 😉maar wel een mooie vespa. Uitlaat is nice gelast, ik ben ook bezig met mijn calibrata af te lassen. Deze is 1,5 mm dik, ik moet alleen nog de voorste bocht maken. Als me dit niet lukt kan ik jouw dan ff vragen?? 😀 [hoeft niet voor niks..]
oja en kom die mix kruk nu eens ophalen :p als het je echt niet uitkomt breng ik hem anders wel een keertje langs bij jeroen 😉6 september 2010 om 17:58 #278570Wordt/is wel een net pijpje, doet mij een beetje denken aan de simo kevlar

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.