- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 augustus 2010 om 11:18 #278363
Net zo als Pagano… Een Aprillia Rs voorvork;p
14 augustus 2010 om 11:20 #278364haha, ja, of gewoon van een supermotard ofzow…krijgje wel een hoog vespa’tje btw..
14 augustus 2010 om 13:41 #278368@pepko: ja waarom niet dan kom ik zeker niet meer op een wiel 😀
Jammer dat de grondlak zo lang moet drogen, maar het is wel echt supermooi geworden.
14 augustus 2010 om 19:18 #278370Het frame is klaar voor de blanke lak, zojuist nog even foto’s gemaakt is nu droog.
frame in de grondlak

velg

vork

Even de heftruck voorgereden is wat makkelijker als ik een rijdende tafel heb 😀

jeroen zijn nieuwe verzekerd fram wat toch niet in perfecte staat blijkt te zijn en op sommige plaatsen
de roest echt al milimeters erin gevreten zit, maar heb er even naar gekeken en het
frame is ontroest en daarna bijgeplamuurd er zat niets anders op.
Morgen verder aan de overige onderdelen.
15 augustus 2010 om 19:03 #278375Vandaag alles met waterproof schuurpapier 800 opgeschuurd zodat alles mooi egaal is en er geen sinasappeleffect op komt
te zitten.Tevens heb ik ook bedacht wat voor blok ik er graag onder zou willen hebben.
Dit is het blok van kevin 040 na anderhalf uurtje werk

Echt mooi zoon pinasco black 80cc als ik zoiets nog eens tegen kom wil ik dat toch nog een kopen,
is leuk voor in de vakantie’s zolang ik niet over de grens naar belgië hoef:DMorgen ga ik de velgjes een zijdeglans zwart spuiten dus weer een dag kwijt.
iemand nog ideën wat ik er aan kan doen om hem nog mooier te maken ik dacht iets met rood tussen dat zwart en wit?
mede denkers zijn altijd welkom:D
15 augustus 2010 om 19:06 #278376wiejo dat wurd nog wat met mijn ouwe velgen 😀
ik zou hem gewoon alleen zwart/wit laten, als je het mooi doet is dit een zeer mooie combo
15 augustus 2010 om 19:50 #278377@leon: En dat is pas de gondlak he, wacht maar tot ze af zijn dan zijn ze pas mooi!
Ik ga hem wit met zwart maken maar wil er toch nog iets bij om de kleine onderdelen een kleurtje te geven.
Verder zat ik te denken om net als bij de sprinter het velglint ook erop te doen
vindt ik echt een hele afwerking erbij.Graag meer reacties ivm de kleuren enz.
De ciao van Jarco en van Peter139 echt mooi gemaakt dat zijn een beetje wat kleine voorbeeldjes.
15 augustus 2010 om 19:53 #278378pak dan donker paars dat lijkt mij er vet bij staan
15 augustus 2010 om 20:17 #278373donkerpaar nee dat is weer wat te donker want mij velgen zijn al zwart dus heeft het bijna geen nut om 2
kleuren die in elkaar vermengd zijn te gebruiken dan het ik dalijk alles door mekaar zitten.racing red vindt ik heel mooi bij wit blouw is ook te donker en dan heb je nog geel maar dat is ook 5keer niets bij wit en zwart.
gr
15 augustus 2010 om 20:23 #278379@ Virgil ,
je moet een kleur kiezen die opvalt zoals fluor geel of roze 8)
Anders word het weer een kopie van een aantal andere Ciao’s
15 augustus 2010 om 20:23 #278380@ Virgil ,
je moet een kleur kiezen die opvalt zoals fluor geel of roze 8)
Anders word het weer een kopie van een aantal andere Ciao’s
15 augustus 2010 om 20:24 #278381wat dacht je van chrome? staat zowieso wel leuk bij zwart, en misschien ook wel bij wit…
15 augustus 2010 om 20:34 #278347@Olaf: weet je wat het is, het is dat geel niet mooi staat bij wit denk zelf maar eens dan heb je zoon circus atractie
ik heb de ciao van Jarco en van Peter139 eens goed bekeken die van hansieb is ook wit nu zijn dit echt ciao’s
die je niet echt meer kan beschouwen als iets wat nog een beetje nogmaal is voor over de weg ik
kan er al zowiezo niet aan gaan lassen en gaan slijpen anders maakte ik weer iets moois ervan.Weten jullie wat, ik ga mijn frame een in elkaar zetten zonder poespas erop en eraan en dan vraag ik jullie nog eens
wat jullie zouden doen ermee.Wat ik heel erg vindt is de lelijke bagage drager van een mix deze is zo lomp en achterlijk dik ik vindt het gewoonweg een klommel.
Zou het niet mogelijk zijn om hier een of ander mee uit te voeren misschien de laatste verzie ciao de p volgens mij,
erop te maken met enig laswerk. nu mijn vraag is dit mogelijk of niet?Dit had ik in gedachte ik laat het voorste gedeelte van de mix drager zoals het is ivm de veer enz.
dan maak ik aan een andere standaard bagagedrager het veersysteem en las dat de 2 delen aan mekaar en vervolgens
werk ik dit mooi af?@pepko: ik had chrome spatborden gekocht maar deze passen niet altans achter niet.
15 augustus 2010 om 20:35 #278382
AnoniemMatzwart met verschillende kleuren neon/fluor, tenminste, dat wou ik bij mijn projectje doen, als dat ooit van de grond komt, ben nog steeds op zoek naar een SI…
16 augustus 2010 om 09:40 #278384Ik heb al weer wat bedacht is nog een verassing 😀
Maar hoe dan ook het wordt toch maar wat met dat rood of oranje.
Tevens ga ik toch ervoor om de orginele bagagedrager erop te maken ivm het veer systeem
ik laat wel de plastic kapjes er van omdat het anders weer zo een groot ding wordt en
ik houd meer van brommer (teminste wanneer het geen sprinter is) van wat minder spul erop
ziet er mooier uit.De velgen zijn net gespoten, ze zien er mooi uit maar morgen doe ik er nog een laag over heen.
over een uur of 4 ga ik het frame voor de laatste keer spuiten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.